Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość drap mnie

do tych, którzy teraz siedzą w pracy

Polecane posty

Gość drap mnie

wiecie że niektórzy mają wolne 23.12-03.01 np. nauczyciele, fajnie nie? Wczoraj rodzina jeszcze świętowała, a ja do domu musiałam spadać, bo dzis pobudka o 7.00 i harówa do 15.00, jakie to niesprawiedliwe. Może ktoś zna numery totka, to wtedy wygram milion i rzuce pracę aaaa

Gość ja nie jestem nauczycielem
a tez mam dzisiaj wolne :p

ja miałam pobudkę o 5.10, jak codziennie, i nie narzekam a jak zazdrościsz nauczycielom - to zrób kurs pedagogiczny i zasuwaj do szkoły, zobaczysz, jaka to fajna robota

Gość godziemba ziom
nauczyciele to nieroby

Jakoś się wytrzyma do 15nastej, idę po kawę, ale tu dzisiaj nudy:O

Gość drap mnie
a w życiu nie będę nauczycielem! NEVER!!!! Pozabijałabym małych uczniów gnojków już na lekcji organizacyjnej :) Ale świadomość że ktoś sobie jeszcze lezy w ciepłym wyrku jest dobijająca. Sylwester też głupio wypadł, bo w piatek.

Dobrze z tym sylwestrem, bo po odsypianiu kaca, będzie jeszcze jeden dzień na doiście do siebie:D

o rany, ja tez w arbajcie, i nudy niesamowite :O Nie ma szefów, nie ma nikogo, nie ma co robić ... :O Zrobiłam jedno małe tłumaczonko, które miało mnie zająć przez cały tydz. i teraz zostanie mi czytanie książki :D

u mnie w pracy dzisiaj też strasznie nudą wieje, zaczęłam od 7 a jeszcze ani jeden telefon nie zadzwonił, masakra jakaś

Gość marcella black
ja też dzisiaj siedze w pracy w autobusie oprócz mnie to dosłownie jechało z 5 osób tylko a zawsze autobus jest tak zajebany że nie ma gdzie stanąć nawet.... dzisiaj jeszcze wszyscy odpoczywają po świętach a ja za dosłownie 25 min rozpoczynam kurs angielskiego......

Gość nhjejki
harówka ? jakos nie widze tej harowki skoro biadolisz na necie. za co ci placa? za pierdolenie na kafeterii?

Gość stehi