Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

miffy007

P O M O C Y !

Polecane posty

mam taka sytuacje, otoz od ponad 2 tygodni w mojej miejscowosci zaniknal zasieg internetu play, dzwonilam do biura obslugi juz chyba z 20 razy, za pierwszym razem powiedziano mi, ze zanik zasiegu zwiazany jest z przebudowa sieci, ktora miala miejsce wlasnie na obok mojej miejscowosci, internet mial sie pojawic w ciagu najblizszego tygodnia, czekalam tydzien, dwa, dwa i pól, a internetu jak nie bylo tak nie ma dalej. na biurze obslugi kazano mi odinstalowac i zainstalowac ponownie modem itp, jednak to nie z moim modemem jest problem, ale z zasiegiem co niejednokrotnie tlumaczylam. najlepsze jest to, ze w miejscowosci oddalonej o niecale 3 km, zasieg jest, o czym tez powiedzialam. internetu potrzebuje do wykonywania projektow, poniewaz moja praca sie na tym opiera, o czym tez wspomnialam. udalam sie bezposrednio do puktu play, w ktorym zawarlam umowe, ekspedientka zrobila tylko zgloszenie techniczne, na ktore mialam dostac odpowiedz, i takiej odpowiedzi równiez nie dostalam. wyslalam reklamacje, uwzgledniajac wszystkie szczegoly, mam dostac odpowiedz. co mam robic? czy moge bezposrednio rozwiazac z nimi umowe, bez naliczenia kary umownej.? w koncu brak zasiegu nie jest spowodowany z mojej winy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Antonina5
nie wiem jak to jest w play...ale powinnas zglosic problem techniczny najlepiej telefonicznym biurze obsługi tylko trzeba sie dowiedziec jaki jest nr do pomocy technicznej. Po zgloszeniu dostajesz nr zgloszenia i informacje jaki bedzie czas sprawdzania/naprawy. Pozniej powinni zadzwonic z odpowiedzia. Jesli chodzi o rozwiazanie umowy to raczej bedzie to niemozliwe gdyz to jets internet mobilny.....ale mozesz złozyc reklamacje i powinni rozliczyc Ci abonament. Tak jak mowie nie wiem jak jest w play..tak jest w orange (pracowałam tam wiec wiem:))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzieki za odpowiedz, ale problem techniczny zostal juz zglaszany kilkakrotnie i zadnej odpowiedzi nie uzyskalam, podalam swoj numer telefonu opisalam sytuacje itp. napisalam reklamacje i wyslalam ja bezposrednio na adres glownej siedziby w warszawie i tez mam czekac na odpowiedz, ale przeciez nie moge czekac w nieskonczonosc, tymbardziej, ze internet jest mi niezbedny do pracy.a umowy z nimi zerwac nie moge bo naliczyli by mi kare umowna, w dodatku z ich wlasnej winy, parodia jakas po prostu. co dwa dni dzwonie do biura obslugi, pytam czy intenet pojawi sie w mojej miejscowosci, tylko to chce wiedziec, i do tej pory takiej informacji nie uzyskalam, bo nikt nic nie wie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Antonina5
Maja 30 dni na odpowiedz po tym czasie musza zrobic to czego oczekujesz w reklamacji. Jesli minelo 30 dni zadzwon do nich i powiedz o tym. Jesli masz jakis nr zgloszenia podaj im jesli nie potrafia odpowiedziec kiedy bedzie dzialac co miesiac mozesz zglaszac reklamacje zeby rozliczyli Ci abonament. Nie wiem jak oni tam to rozwiazuja ale jesli konsultant nie potrafi Ci po raz kolejny odpowiedziec co sie dzieje zawsze mozesz poprosic o przelaczenie do kierownika i wtedy albo sie konsultant przestraszy i zacznie dzialac albo przelaczy i wtedy masz wieksza szanse na jakas konkretna odpowiedz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×