Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Malutka_a_a

reklamacja - diverse

Polecane posty

Witam Was! Mam pytanie, może któras z Was pracuje w diversie lub zna się na tym. 3 miesiące temu kupiłam kurtkę z diversa i jakieś dwa tygodnie temu zobaczyłam, że materiał ( nad sciagaczem) w pasie jest przetarty. wyglada to tak samo jak spodnie sie przecieraja! Nie wiem czy isc z tym do reklamacji, czt jest sens. Ale to nie moja wina. To przetarcie jest w pasie z prawej strony. Wyglada to jak male dziury, ktore boje sie, ze beda co raz wieksze. Jesli mozecie to pomozcie!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość pouring rain
Przypuszczam, że wszystko zależy od kierownika. Ja kiedyś pracowałam w pewnej odzieżówce, to jeden kierownik bardzo "ostro" podchodził do reklamacji i nie wszystkie uznawał, natomiast jak się zmienił to ten drugi uznawał wszystkie, nawet te "głupie".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość g mc
reklamacje zawsze mozesz zozyc, musza ci przyjac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ja lecialamaa
ja skladalam reklamacje torby chlopaka - cala poniszczona, wiekszosc z jego winy (wiadomo, chlopacy zwykle nie dbaja o rzeczy jak plecak czy torba). przyjeli, oddali pieniadze :) tylko jak zapytaja kiedy to zauwazylas, to powiedz, ze tydzien temu. bo jak powiesz, ze dwa miesiace albo od razu po kupnie to jak bedzie wredna baba na obsludze to ci nie przyjmie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość DVRS
W diversie jest 6 misiecy gwarancji, o rostrzygnięciu nie decyduje kierownik sklepu a dział reklamacyjny, do którego dany wysyła reklamowany produkt.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kissi 0987
Kupiłem kurtkę w diverse po wypraniu na plecach znikło całe ocieplenie i z kurtki zrobiła się szmata . Dział reklamacji odmówił mi wymiany, kurtke prałem zgodnie z zaleceniami co mogę dalej zrobić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Obsługa ! Dobra obsługa reklamacji to podstawa w każdej szanującej się firmie. Ikea ma np. super obsługę reklamacji tak naprawdę reklamują wszystko! Zobaczcie sobie jak ma to profesjonalnie wyglądać obsługa posprzedażowa na http://branzaczystosci.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
z diversem tez miałam niezłe jazdy. Po 3 miesiącach rozwaliły się buty za 4 stówki. To było lata temu, kupowałam je dla syna..oczywiście reklamacji tez nie chcieli uznać, załozyłam sprawe do sądu konsumenckiego, wzięli swojego rzeczoznawce który stwierdził, że buty UWiERZCIE były nieprawidłowo uzytkowane. Omijam te sklepy szerokim łukiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Najgorszy sklep odziez niskiej jakości ceny z kosmosu nigdy więcej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Zwrot do sklepu

w dniu dzisiejszym odebrałam  spóźniona, zamówiona 14 maja przesyłkę  ze sklepu internetowego. Rzeczy na mnie nie pasowały, w związku z czym postanowiłam zwrócić je zgodnie z instrukcją że str. internetowej w sklepie stacjonarnym- w KORONIE W KIELCACH. Tam otrzymałam informację, że nie otrzymam gotówki, bo nie na tyle w kasie sklepu- 300zl. Kierownik  REGIONALNY z którym połączono mnie w sklepie powiedział mi, że to jest mój problem a nie ich, że chce zwrócić zakupy i że jak chce to mogę codziennie chodzić i pytać czy mają gotówkę w kasie. Takie zachowanie w stosunku do klienta nie jest dopuszczalne, bo sklep powinien świadczyć usługi, które są opisane na jego stronie internetowej. Gruboskorne zachowanie osoby na stanowisku kierownika regionalnego pozostawia wiele do życzenia.... wniosek nasuwa się jeden.... na klientach marce Diverse nie zależy....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Andy

Najgorsza firma jaka istnieje odmawiają reklamacje na kurtkę zimową w której rozkleily się kieszenie bo jak się okazało nowy system kieszenie wklejane nie wszywane I nawet na to nie uwzględnił gwarancji nie wspomnę podkoszulkach jedno pranie i ściągacz pod szyją cały porozciagany oczywiście reklamacja też nie uwzględniona.Omijac to równo szerokim łukiem.Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Rafał
Cytat

diverse słaba jakośc nie kupujcie

niestety w moim przypadku reklamacja odrzucona strona wewnętrzna nerki rozlazła sie po tygodniu noszenia telefonu!!reklamacja w diverse odrzucona !! sprzedają chłam gorszy niż chinole nie polecam rzeczy od diverse

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Maria

W kurtce puścił szew przy kapturze po ok. 3 tygodniach użytkowania. Przy składaniu reklamacji zapowiedziano mi, że nie mam szans na zwrot pieniędzy. Nie wykluczone, że w takim stanie ją kupiłam. Chciałam większy rozmiar ale sprzedające mi odradziły. Nie interesuje mnie naprawa, czy obniżka ceny - musiałam kupić inną kurtkę. Nie po to kupuję kurtki za niemałe pieniądze by biegać z reklamacjami. 

Pamiętajcie, że od niesatysfakcjonującego Was załatwienia reklamacji przysługuje odwołanie.

Nie zapominajcie o instytucji Rzecznika Praw Konsumentów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Marta

6.11.2019 kupiłam zimową kurtkę za 270 zł po miesiącu wrzuciłam kurtkę na odświeżenie do pralki, krótki program 30 stopni, wypełnienie w kurtce się sklepiło. Reklamacje odrzucili choć to nie moja wina.Rzecznik praw konsumenta się tym zajmie nie daruje im...!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tez mam bardzo  nie miłe wrazenie jesli chodzi o sklep Diverse.Kupilam dla siostrzenicy koszulke na wyprzedazy w styczniu ,  niestety z wadą ,chcę

odstapic od umowy (koszt koszulki 29.99) poniewaz  po tragicznej smierci dziewczynki  nie chce zadnych skojarzen.Nie chce tam tez robic zadnych zakupów ,towar kiepskiej jakosci  ceny wysokie nieadekwatne do produktu (chyba ,ze  promocja) i czytam ze problem ze  zwrotem i reklamacją.

W innym sklepie (HM) bez problemu po wyjasnieniu zwróciłam nowy sweterek tez kupiony dla Niej (choć bylo duzo po uplywie 30dni).

Jak widac wszystko zależy od dobrej woli drugiego człowieka!!!

 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×