Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość fgfgfgfgfdffg

Pytanie do kierowców: Wymuszenie czy nie?

Polecane posty

Gość fgfgfgfgfdffg

Zastanawia mnie jedna rzecz, a mianowicie, załóżmy, że samochód A jedzie z prędkością 80km/h na drodze z ograniczeniem do 50. Nagle samochód B włącza się do ruchu i wjeżdża na pas samochodu A (albo po prostu zmienia pas) przez co ten musi nagle hamować. Zważywszy na ograniczenie prędkości, czy można to traktować jako wymuszenie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość limfa
można . bo , choć obaj złamali przepisy , to kierowca samochodu B dodatkowo spowodował zmianę prędkości samochodu A przez swoje postępowanie - czyli wymusił na samochodzi A zmianę prędkości jazdy .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość fgfgfgfgfdffg
To ja jestem tym kierowcą, który hamował :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość fgfgfgfgfdffg
Władował się przede mnie i nawet nie włączył kierunkowskazu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość fgfgfgfgfdffg
Czasem przycisnę, ale zawsze z głową. Lubię szybką jazdę ale zawsze staram się dostosować ją do panujących warunków

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość limfa
nie rozśmieszaj mnie - niby jak udowodnisz że ktoś przekroczył szybkość - długoś śladów hamowania :) nie uczyli cie o tym ? świadkowie nie mogą stwierdzić z jaka prędkościa jesdzie samochód - ten parametr musi być stwierdzony albo na podstawie długości ddrogi hamowania , dczytu aparatury pomiarowej - albo w skraknych przypadkach wypadków - rozbitego prędkosciomierza - jeśli jest zegarowy .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość oczywiście jest to wymuszenie
i nie ma dyskusji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość limfa
nawet hamowanie prxzy pomocy najnowszych systemów pozostawia na drodze ślad - ślad opon . Czy hamujesz tradycyjnie - ręcznym - czy przy pomocy Abs EES EBd - czy innych kontroli trakcji - zostaisz na drodze ślady gumy . po jej długości policja obliczy z jaą jechałeś prędością . dziwię sie,zę tego nie wiecie .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Wicuś Trzepałkiewicz
kierowca samochodu B ma ogromne szczęście, że nie wymusił przed jadącym TIR-em na łysych oponach w scenerii zimowej , miazga by była pewna jakby walec przejechać a opowieść autorki nie jest kompletna , ponieważ nie wiadomo tak naprawdę, czy kierowca B włączył się nagle do ruchu z drogi podporządkowanej i czy był tam żółty trójkąt lub znak STOP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamila XXX
Wina bedzie samochodu A bo uderzyl w tyl B. Nie wazne jaka byla predkosc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość limfa
dyrektore - nie wiem na jakiej ciemnej wsi mieszkasz - ale w przypadku wypadków z ofiarami śmiertelnymi albo w przypadku wielu poszkodowanych - np . bus , komunikacja miejska - wierz mi , nawet 2 gdzin nie musisz czekać. również tam gdize jest wzywana policja i nie ma zgodności co do winy - wtedy jest przepriowadzana taka analiza .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość limfa
ja widziałam - i to nie raz . niestety .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość limfa
nie tylko znam realia - ja przy tym pracuję i dość sie naogladam idiotów , którzy myśla ,że ich prawa fizyki nie dotyczą , bo maja o jeden system więciej niż sąsiad zza płotu .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×