Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość kdajchfkasdhckds

bardzo prosze o pomoc reklamacja w play heeelp

Polecane posty

Gość kdajchfkasdhckds

hej od grudnia walcze z plejem i raczyli odpowiedziec i mam wyslac reklamacje, dotyczy sie ona za wysokiego rachunku ktory spowodowany byl zla kompetencja pracowanika w ich oddziale-ktory poinformowal mnie zgodnie z obowoazujaca promocja, ale nie zaznaczyl owej promocji w systemie i tak na tym stracialm, ze zamiast 1 zł abonamenty dla stalych klientow otrzymalam rachunek na 150 zł ;/;/;/ bo zaznaczyl nie ta taryfe co treba, bardzo was prosze w jakiej formie mam napisac ta reklamacje?? bo kompletnie zielona ejstem, mam im to przedstawic slowo po slowie??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość dokładnie tak zrób
opisz sytuacje krok po kroku moja koleżanka miała podobną akcję, opisała wszystko i uznali reklamację to nie Twoja wina tylko pracownika powodzenia :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kdajchfkasdhckds
dziekuje bardzo, oni prosza o deklaracje w ktorej pracownik przyznaje sie do błędu, jak ja napisac?? czy to on juz powinien dopisac wlasnorecznie??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kdajchfkasdhckds
TAK WIECIE JAK ONI TLUMACZA ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×