Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Cassiopea

Czemu fotografowie robią zdjęcia mało naturalne?

Polecane posty

Gość Cassiopea

Jestem na etapie szukania fotografa na mój ślub. Stron, blogów fotografów jest mnóstwo. Tematów o fotografach chyba jest jeszcze więcej. Przeglądam strony fotografów i ich oferty i stwierdziłam, że czym fotograf droższy tym zdjęcia są mniej naturalne i bardzo udziwnione. Fotografia ślubna jest chyba fotografią pamiątkową a nie artystyczną. Z tym artyzmem jest tak, że jedni go rozumieją i im się podoba a inni nawet na ten artyzm nie spojrzą. Tych drugich jest o wiele więcej niż tych pierwszych. Czy ktoś mi to logicznie wytłumaczy, czemu tak właśnie jest?

Gość Fotografia slubna jest
fotografia taka jaka sie podoba fotografowi lub klientowi. Ja chce zdjecia artystyczne

Gość jak chcesz mieć zdjęcia
naturalne to niech ci wujek stefan robi a nie fotograf. zadajesz tak debilne pytanie ze szkoda gadac! wydziwiasz jak rozkapryszona dziewucha!

teraz przyszła moda na takie udziwnione zdjęcia ślubne. Jakieś 15 lat temu robiło się zdjęcia na tle plastikowych gołąbków i badziewiastych ławeczkach :P teraz robi się zdjęcia młodym w strojach ślubnych jak koszą zboże. Wszystko jest kwestią mody i gustu

Gość hoohoo
fotografowie dostosowuja sie do tego czego oczekuje wiekszosc, wniosek z tego taki ze wiekszosc chce takich plastikowych fotek:o:P

Gość jak chcesz mieć zdjęcia
co wy pierniczycie! ja mam piękne zdjęcia ze śluby wszyscy się nad nimi rozpływają a są to właśnie zdjęcia artystyczne! dałam juz wielu znajomym namiar na fotogr bo wszystkim sie podobały. jesli autorka chce zdjęcie ślubne na fototapecie w studio u fotografa to pewnie się jeszcze taki znajdzie co taki badziew robi!

Gość Cassiopea