Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Gadatliwa..

Kot w bloku ? czy ktoś ma kota w bloku?

Polecane posty

Gość Gadatliwa..

Jak w temacie :) jestem studentką , mam własne mieszkanie i zastanawiam się nad kupnem kota. Tylko nie wiem czy w kawalerce będzie mu dobrze , wiem ,że nie będzie miał zbytniej możliwości wyjścia na dwór i czy może być pół dnia sam? czy nie będzie się nudził ? i kolejna sprawa czy na powroty do domu (rodzinnego) będę mogła zabierać go ze sobą np w jakiejś klatce?

ja mam w bloku i kotek wygląda na zdrowego i szczęśliwego...latem wygrzewa sie na balkonie na słoneczku, wyjeżdża z naami na wczasy, gdzie może sie wybiegać...nie widze problemu :)

Gość Sa koty wychodzace i nie
wychodzace, ale czemu nie, spokojnie mozesz miec kotka w kawalerce, ale radze Ci dwa, bo zajma sie soba i nie beda nudzily same. Sa specjalne klatki do przewozu kotkow. Sa tez specjalne smycze,mozesz go brac na spacer. Ja nie mam kota, ale przyjaciolka tak i czasem sie nim opiekuje. Tylko... wysoko masz? jak latem zostawiasz otwarte okna lepiej zaloz siatke

Gość Gadatliwa..
No właśnie mebli nie za bardzo chce mieć podrapane :o bo jak pisałam mam mieszkanie do którego niedawno sie wniosłam i wszystkie meble są nowe .. ale chyba można kupić kociakowi drapak .. kurcze niech się jeszcze wypowie ktoś kto ma kota w bloku. Vinga72 - a czy kot często spędza czas sam w domu?? czy zabierając go gdzieś transportujesz go w klatce?? czy jak wypuszczasz go to biega sam bez smyczy? nie ucieka Ci? a w domu nie niszczy mebli? :) przepraszam ,że mam tak dużo pytań ale to wszystko mnie ciekawi

Gość Gadatliwa..