Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość denerwuje mnie już tooo

Wkkusza mnie to, że jestem w domu nikim bo się ucze i nie zarabiam

Polecane posty

pieniędzy. Jestem w ostaniej klasie technikum. Chce iść na studia. A wkółko tylok słysze, że po maturze mam iść do pracy. O dziennych studiach mogę zapomnieć bo póć na nie bym mogła ale wkółko wypominaliby mi, że nie mam własnych pieniędzy. Tak jak robią to teraz. Jeszcze rozumiem, że jeżeli mielibyśmy ciężką sytuację finansową. Ale tak nie jest.

*w temacie ma być "wkurza". Przepraszam za błąd.

Znam ten ból. Cóż. Musisz zarobić na studia i dopiero wtedy iść na studia.

Gość Luzaczek na swoim
Powiem krotko. Olej to co inni mowia. Miej swoj cel i realizuj go. inni moga cie wytykac palcami i smiac sie z ciebie ale ty rob swoje. Wyznacz sobei cele i do dziela. Bo jesli bedizesz patrzec na innych i brac sobie do siebie opinie innych to niczego w zyciu nie osiagniesz.

Gość DNOOOOOOOOOOOOOOOO
A CO Z ORTOGRAFIA? IDZ DO PRACY

Idz zaocznie i pracuj, bo inaczej nie będziesz miała spokoju. Ja sie wyprowadziłam z domu, bo pomimo ze sama sie utrzymuje to i tak musialbym słuchac, ze zle wydaje (swoje) pieniadze, a moje studia to "gówno" i szkoda na nie kasy. Jak sie ma jebniętych rodziców to nie ma innej rady.

Gość meksyk
to moze idz do pracy i na zaoczne,albo wyjedz do innego miasta, z dala od nich,nie wiem ciezka sytuacja;

Gość Luzaczek na swoim
teraz pytanie czy te studia cos ci dadza czy tylko papier.