Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość nudzi mi sie trohe

dlatego chce sobie napisac na kafe

Polecane posty

Gość nudzi mi sie trohe

Jestem dzis wkurzona na wszystko. Mieszkam za granica, akurat dzis nienawidze swojego zycia. Jedyna rzecz za jaka dziekuje bogu to to ze moje dziecko jest cale i zdrowe. w k u r w i a mnie maz w tym momencie to bym chciala zebysmy nie byli razem. nie jestem zadowolona ze swojego zycia. zaluje ze wyszlam za niego za maz. siedze sobie teraz i laptop jest moim jedynym ratunkiem zeby sie nie zeshizowac. Chetnie bym sie upila aoe nie moge bo musze nad dzieckiem czuwac. kurwa nie mam checi do zycia. jestem po studiach nie jestem jakas lewa a nie mam checi do zycia. Taeraz jestem po dwoch drinkach i nie mam sie nawet komu wyzalic. Mam niby takie pseudo kolezanki ale musze udawac przed nimi ze mam super cudowne dealne zycie bo jak bym tylko cos powiedziala nie etak albo sie zwierzyla z czegos lub ze z mezem czasami nie jest tak to by sie wszyscy zaraz dowiedzieli. Tak tylko chcialam to napisac moze ktos po drugiej stronie to przeczyta i pomysli ze mi współczuje. to tyle ode mnie

Gość tak pomyślałam
Rób oś z tym, warto walczyć o szczęście

Gość nikrfa
ee, to szkoda że masz takie pseudo koleżanki, ze mną to byś sobie mogła pomarudzić na wszystko bez obaw ;)

Gość sdfsafsfsdf
wlasnie za to lubie kafe. kiedy czuje sie tak jak ty to tu wchozde i czytam co popadnie, czasem cos odpisze, i po godzinie, dwoch juz mi mija :) zrob sobie przerwe, obejrzyj film, pomaluj paznokcie, wez kapiel, za jakis czas przejdzie, jak ci smutno mysl krotkodystansowo ;-)

Gość dsdsfdsfdsfs
albo jebnij się w dekiel i to zdrowo - ponoć pomaga takim histeryczkom.

Gość nikrfa