Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość kate86a

co zrobić jeśli facet stale odwołuje spotkania?

Polecane posty

Gość kate86a

Witajcie dziewczyny, mam taki problem i nie wiem kogo się poradzić. Mieszkam i studiuję w różnych miastach, ale średnio co 2 tygodnie przyjezdzam do mojego rodzinnego miasta na parę dni. Od jakiegoś czasu umawiam się tam z pewnym chłopakiem. Spotkaliśmy się już z 3-4 razy, ale od pewnego czasu on stale odwołuje nasze spotkania. Żal mi trochę ponieważ jestem w mieście tak rzadko a zależy mi na tym zeby sie z nim widziec. 2 tygodnie temu odwołał bo był chory (moze rzeczywiscie), pare dni temu również bo niby nie wyrobil sie, a wczoraj co bylo szczytem wszystkiego na 30 minut przed moim wyjsciem bo nie zdazy czegos zrobic do szkoly. Chcialabym sie troche z nim pospotykac ale jaka mam pewnosc czy nie wystawi mnie po raz czwarty? dziwne to dla mnie poniewaz on do mnie stale pisze - prawie codziennie i sam proponuje spotkania ktore potem odwoluje Co myslicie? Jak mam sie zachowac jak sie dzis do mnie odezwie pewnie czy jestem zla? Szczerze to jestem bardzo zla bo wczoraj az nie moglam w to uwierzyc ze jest az tak bezczelny ze odwoluje na pol godziny przed...

Gość dojrzała wiekowo
jak się do ciebie znowu odezwie i zapyta czy jestes zła to odpisz mu rowniez pytanie " a jak myslisz?" nie prowadź żadnych dyskusji i tyle, a jak znowu zproponuje ci spotkanie to odpisz że "sory ale nie wyrobie sie jestem juz umowiona" gdziekolwiek,wymysl coś,jakąś kolezanke albo ciotkę, niech on zabiega o spotkanie,ukręc mu nosa!

Gość kate86a
Dzięki za odpowiedź. Jestem pewna ze w najblizszym czasie o to zapyta.. wiec tak mu napisze a potem juz nic..