Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość olllitta

doradzcie-chodzi o przyszła prace....

Polecane posty

Gość olllitta

Mam problem.Bardzo długo broniłam się by stwierdzić iż chce pracować jako nauczyciel....A wszyscy mi mówili,że świetnie tłumacze nadaję się a ja nie chciałam tego przyjąć do wiadomości...A teraz jestem na studiach i wreszcie zrozumialam...Uwielbiam dawać korepetycje...Prowadzić seminaria....Tyle,że jest wielkiproblem-jestem na inżynierskich,nie mam kursu pedagogicznego,a do robienia magisterskich na dziennych sił mi brak,nie będe mówiła z jakiego powodu.Chciałabym zostać nauczycielem akademickim,ale tu trzeba mieć doktorat żeby mieć szanse jakoś się wkręcić-ja nie mam pieniędzy by dłużej to ciągnąć.Nawet na inżynierskich odliczam czas do końca:(Co robić?

Gość gsrtseaaesgirl
pić i żyć bo bez picia nie ma życia

Gość fiu bździu uuu
iść do pracy i dalej studiować

Gość olllitta
Po pierwsze musze sama się utrzymać-więc z pensji bym musiala opłacić całe utrzymanie + czesne... Po drugie nie wiem jak jest z doktoratem po zaocznych...

Gość fiu bździu uuu
idź na dzienne, znam osoby które studiuja dziennie i pracują, można!

Gość olllitta
Też staram się pracować na dziennych...Ale to nie jest takie łatwe,zależy tez od kierunku studiow,ułożenia planu itp.Narazie na żadnym etacie nie pracuje-daje jedynie korepetycje,a seminaria są jednym z przdmiotów.

Gość mam kurs czekam na dyplom
ale ja sie nie nadaje na nauczyciela:( idziesz na podyplomowy kurs nauczycielski zaocznie, trzy semestry po studiach u ciebie wychodz podyplomowka, jezeli masz znajomosci to dostajesz prace i tyle a w trakcie robisz kurs luzik

Gość mam kurs czekam na dyplom