Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość jbsbjdlgdl

PRZYSZLI MATURZYSCI NIE POPEŁNIAJCIE MOJEGO BŁĘDU....

Polecane posty

Gość jbsbjdlgdl

zdaje rozszerzona geografię, kompletnie nie wiem na jakie studia isc..... Interesuja mnie medyczne rzeczy, ale nauczycielka powiedziała,że nie jest w stanie przygotowac mnie do rozszerzonej biologii( jestem w technikum).... więc wybrałam geografię, bo stwierdziłam,że z rozszerzonym przedmiotem łatwiej będzie dostac sie na studia niz z podstawowym.... I tak sobie też przekresliłam szanse na zrealizowanie marzeń.... Chciałabym być fizjoterapetuka, ale długo zastanawiałam się, czy dam radę- chudzina ze mnie i mam problemy ze stawem barkowym. Chciałam isc na pielegniarstwo- odradzali mi, bo że niby jestem za ambitna, fakt nie lubie jak ktos mi cos narzuca, ale tak bardzo mnie interesuje medycyna,chemia, farmacja.... Z własnej woli podrecznik do anatomii przeczytałam w wakaje:-O Jestem głupia, beznadziejna i nienawidze siebie:(

na co ci sie uczyc , jak amsz i tak lapami masowac, bez szkoly robia lepiej to w salonie masazu erotycznego....cos innego wez

Gość jbsbjdlgdl
nalewka babuni - wiesz, bardzo mi tego wszystkiego szkoda, bo chciałabym pracować np. w szpitalu:(

Gość jbsbjdlgdl
Kaitana- nie da rady, w domu by mnie zabili chyba, a poza tym jestem w technikum wiec to juz rok w plecy za liceum

Może poszukaj teraz jakiejś szkoły policealnej, są kierunki takie, które Cię interesują jak np. technik farmacji. Teraz zdaj maturę najlepiej jak się da, a za rok możesz "poprawić" zdająd rozszerzoną biologię. :) Masz jeszcze całe życie przed sobą, głowa do góry!

Gość jbsbjdlgdl
Perwersja- a da rade zrobić technika farmacji w trakcie studiów????:)