Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość mała_sierotka

ból zęba - pomocy!!!

Polecane posty

Gość mała_sierotka

Strasznie boli mnie jedynka górna... Nie mogę nią gryźć, reaguje na ciepło i zimno... Może to głupie ale.. wczoraj próbowałam otworzyć opakowanie i chciałam pomóc sobie zębami... No i tak się zaczęło. Nie rusza mi się ten ząb, ale strasznie się boję, bo boli... Czy ktoś wie co może być tego przyczyną??? no i jak temu zaradzić...

Gość inka z mlekiem897
nadwrażliwość może być, kup sobie Elmex zielony, działa...

Gość karol01
a nie ukruszyło ci się szkliwo?

Gość mała_sierotka
Kurcze... nie wiem, nie znam się. Chyba nie. Mam Elmex zielony, ale nadwrażliwość jest przewlekła przecież, a zaczęło mnie boleć nagle:(

Gość chcę pomóc
dentysta!!!!!!

Gość rozkapryszona...
to w 99,0% zgorzel lepiej maszeruj szybko do dentysty od razu ci powiem że współczuje ci bólu przy oczyszczaniu zęba z ropy, ja też miałam zgorzel na jedynece bo za mocno nadgryzłam a na fotelu dentystycznym myślałam że zejde z bólu od czyszczenia zęba, jeszcze mi krowa do końca ropy nie ściągnęła i założyła plombę o 5 rano byłam pod jej gabinetem bo myślałam że umre z bolu.

Gość karol01
ja bym poczekał np. do jutra albo dzień później i poszedł do dentysty a miałaś leczonego tego zęba wcześniej?

Gość mała_sierotka
Możliwe że miałam coś na stycznej robione... Dzisiaj boli mnie znacznie mniej. Ale boję się nim gryźć. Przynajmniej nie boli ciągle i nie reaguje tak na zmianę temperatur...

Gość kaakaaooo