Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość internetkkaaaa

Internet

Polecane posty

Gość internetkkaaaa

Mam umowę na 3 lata z moim dostawcą ,a codziennie przerywa mi łącze =co prawda na parę min ale to denerwujące gdy zdarza się kilka razy dziennie. Czy mogę zrezygnować bez kar z ich usług?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Amartynka
Przeczytaj dokładnie umowę, powinno tam pisać o ewentualnych karach za zerwanie umowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość internetkkaaaa
Przeczytam i dziękuje wam za odpowiedzi. Myślałam że jeśli problem leży po ich stronie ,to obejdzie się bez kar.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×