Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość ichbin1

Wyniki testu ciążowego-proszę o poradę

Polecane posty

Gość ichbin1

Witam serdecznie, Jaka jest wiarygodność 2 negatywnych testów płytkowych i dzisiejszego testu beta hCG z wynikiem

Gość ale z jakim wynikiem
????

Gość ichbin1
Niestety, wygląda na to, że nie wszystko zdołało się wysłać ;p Z wynikiem

Gość ichbin1
poniżej 1,00, @ spóźniona ok tygodnia.

Gość ichbin1
Przepraszam za to "rozbicie" wypowiedzi.

Gość ricco
Nie znam się, ale wydaje mi się, ze DUŻA.

Gość klaudusia1523
Nie ma żadnej nadziei. W ciąży na pewno nie jesteś. Nawet gdyby testy ciążowe się myliły to beta z krwi nie ma takiego prawa. Wybierz się do ginekologa bo najwidoczniej organizm ci się rozregulował. Może być dużo przyczyn nie pojawienia się miesiączki.

Gość ichbin1
Przyznam, że dość mocno stresuje mnie zaistniała sytuacja i nietypowe samopoczucie (ale ponoć mogą to być "żarty" ze strony psychiki), natomiast faktem jest kilkudniowy ból bocznych części piersi, no i oczywiście wyniki testów-zdaję sobie sprawę z niepewności testów płytkowych,natomiast zastanawiałam się czy ogólnie nie jest jeszcze za wcześnie na jakiekolwiek testy, również te z krwi? Niestety, nie mam zbyt wielkiej orientacji w tej dziedzinie.

Gość klaudusia1523
Test z krwi wykazałby już ciąże nawet pare dni przed spodziewaną miesiączka a ty jak piszesz jesteś już po. Okres ci się spóźnia o tydzień czasu wiec test z krwi na pewno się nie myli. W ciąży na pewno nie jesteś. Może masz jakieś zaburzenia hormonalne a możne to stres związany z jakąś sytuacja teraz w twoim życiu. Przyczyn może być wiele.

Gość klaudusia1523
Przepraszam coś mi się pomyliło, nie piszesz że okres ci się spóźnia. Ale tak jak pisałam beta wykazałaby już ciąże przed miesiączka. Wiec w ciąży nie jesteś na 100%:)