Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość różowa kreska

kupka noworodka - prosze o pomoc dośw. mamy

Polecane posty

Gość różowa kreska

Mały ma 7 tyg, karmiony głównie piersią - sporadycznie butla bebilonu lub herbatka. Coś mnie tknęło żeby sprawdzic jak powinna wyglądać jego kupka, znalazłam info, że przypomina ściętą jajecznicę, tymczasem u synka jest wodnista, chyba nigdy nie przypominała jajecznicy. Czy powinnam udać sie z nim do lekarza? Ale mam teraz stracha.

Gość ile jeszcze????
Jedź od razu na pogotowie

Gość różowa kreska
jaja sobie robisz?

Gość tojatojatojatoaj
moj tez robi wodniste, nic sie nie martw:)

Gość antypatologia
Idz do pracy.

Gość kupki takich małych
dzieci zazwyczaj są wodniste. Nie przejmuj się tym co przeczytałaś, bo nie ma czegoś takiego jak schemat kupki, one mogą być różne.

nie jestem lekarzem, ale jeśli twojemu dziecku nic nie dolega, w sensie brzuszek, i regularnie raz, kilka razy na dzień robi kupkę to chyba konsystencja nie jest aż tak ważna :P

Gość jamajamaja
Dziewczyny czemu nie odpowiecie na pytanie? Nie potraficie - bo nie macie dzieci, więc skąd możecie wiedzieć jak wygląda kupka noworodka. I tylko jej zazdrościcie

Gość różowa kreska
za poważne odpowiedzi dziękuję - dobranoc

u takiego maluszka kupka będzie wodnista bo nie dostaje jeszcze stałych pokarmów więc bez strachu a kolor jest różny będzie też w innych kolorach jak dasz mu np: sok z marchwi , mój synek miał wtedy pomarańczową ale na to jeszcze jest czas a jak cię to dręczy to zadzwoń do pediatry albo zapytaj pielęgniarkę środowiskową to ci wszystko wyjaśni