Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość ruba11

Przez spotkania ze mną moja laska może nie zdać matury...

Polecane posty

Gość ruba11

mam teraz wyrzuty sumienia, bo chyba powinniśmy ograniczyć spotkania przed jej egzaminami. bo tak to po studniówce widzieliśmy się pewnie z 4 raz yw tygodniu w tym niemal zawsze w weekendy. ja studiuję a ona mówiła że uczy się, wierzyłem jej, a wczoraj do mnie zapłakana przez telefon że pewnie nie zda bo mi poświęcała tyle czasu a do ksiażek zagldała bardzo rzadko. chyba przesadziliśmy, proponowałem jej że się pouczymy na tych spotkaniach czasem ale ona "nie" i że woli inaczej spędzać ten czas. czy w razie wpadki maturowej mam czuć się winny?

Gość buba27
ja nie zdalam matury przez chlopaka... na wakacje mielismy razem jechac do islandi on do roboty a ja na wakacje. musialam zrezygnowac bo mialam poprawke pomyslalam sobie dobrze on pojedzie a ja sie wezme do nauki i zdamy. on pojechał a ja przeryczalam za nim cale wakacje. zaszylam sie w domu i tylko ryczlaam na poprowke poszlam owszem ale i tak jej nie zdalam. teraz jestem kura domowa, on pracuje a ja gotuje obiadki i bawie sie w matke polke. sa kobiety ktore to akceptuja ale ja mialam byc prawnikiem, wszystko zdalame elegancko oprocz jednego glupiego angielskiego (poprostu nie mam glowy do jezykow) ale adwokatem chcialam byc nie ukrywam ze to bylo moje marzenie i z histori i z wosu bez nauki zdalam elegancko i choc nigdy mu tego nie powiem to chyba juz zawsze bede miala odrobine zalu o to do niego. zwlaszcze ze jak moja mam raz poprosila go zebysmy przystopowali troszke zebym sie wziela za ta nauke to on sie obrazil i powiedzial ze jak tak to w ogole sie nie bedziemy spotykac do matury.

Gość ...........oj............