Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Azuka

Logistyka. ktoś konczył ten kierunek?

Polecane posty

Witam. Mam pytanie kończył ktoś kierunek logistyki? Jak jest z przedmiotami czy matma jest na wysokim poziomie?Bo chce iść na ten kierunek ale chciała bym pogadam z kimś kto ukończył albo jest w trakcie robienia.

Gość aaaaaaaaafevbaaaaaaaaaaaaaaaaa
tak matma jest,wielu odpadlo.bo jest b.zaawansowana. musisz miec leb jak sklep,albo bedziesz miec rok w dupke

Gość policjnattt....
nie idz na to pracowałem kiedys z absolwentem tego kierunku w fabryce znam 2 jezyki i bez pracy

Gość kolejna która daje się złapać
na modę na logistykę :D tak potrzebują logistyków - magazynierów

dokladnie.teraz jest moda na logistyke oraz na psychologie.polecam polecam ;)

ogolnie jestem z zawodu fryzjerka i robić che jakis dodatkowy kierunek ale nie w zawodzie. musze to przemyśleć bo tak na prawdę ciężko znaleść jakiś kierunek który jest warty kształcenia

nie chodzi o to ze moda. bo teraz duzo osob idzie na turystyke. Mój tata jest kierowca i jakieś zamiłowanie od dziecka mam do tego

Gość policjnattt....
po medycynie nie ma bezrobocia

hahaha no racja tylko nie mam łba do tego ;p

Gość wstyd sie przyznac
kiedys europeistyka byla modna- po- brak pracy teraz logistyka- i tak samo sie skonczy

bardzo możliwie. nie mowie że nie . Ale jak skoncze t nikt mi tego nie zabierze i zawsze jakaś inna możliwośc na przyszłośc.

Gość wstyd sie przyznac
skoro jestes fryzjerka to po co masz isc na studia? nie szkoa ci kasy i czasu?

Gość w logistyce znajdziesz pracę
al tu i teraz nie za pięć lat kiedy skończysz studia :o europeistyka to był kierunek z dupy wzięty stworzony tylko aby wydoić kasę od głupich panienek co potrzebują papieru.

po zawodowce nie ma sie matury.chyba ze mialas technikum.

Gość wstyd sie przyznac