Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość efjpjpfjpoej

CO na studiach???

Polecane posty

Gość efjpjpfjpoej

Jestem maturzystą i myślę o studiowaniu zarządzania, wiem że to nie jest za bardzo przyszłościowy kierunek, ale myślę o własnej firmie np doradczej, uważam że pracowanie na siebie było by super. Niestety nie znam się na rynku pracy i nie wiem czy założenie i prowadzenie takiej firmy po zarządzaniu ma szanse powodzenia. Kierunki techniczne są przyszłościowe ale czuję że by mnie nudziły, z matmy nie jestem słaby, ale wiem że praca np informatyka by mnie strasznie nużyła, i tak informatykę kończą głównie pasjonaci. Piszcie ludzie co myślicie o pomyśle na zarządzanie i własną firmę. Czy ma to sens czy nie.

Gość 22222222222,.
nie

Gość nnnnnnn*
ma sens

Gość efjpjpfjpoej
prosiłbym o argumenty jeszcze;D albo piszcie co się opłaca studiować oprócz standardowych technicznych kierunków.

Gość ()()()8
studiuj ginekologie

Gość a komu ty chcesz doradzać
po tych studiach ? przecież będziesz mieć zero doświadczenia i wiedzy biznesowej , tylko regułki i to w wielu przypadkach przestarzałe :o

Gość ja też chcę !!!!!!!!!!!!!!
Powiem tak - jak się ma głowę na karku, smykałkę i zaczyna jak najwcześniej zbierać doświadczenie to żadne studia nie są potrzebne. Jak brakuje Ci tych cech to też żadne studia ci nie pomogą. Znam mnóstwo przykładów osób, które bez papierka z wyższej uczelni, za to z pasją i chęcią do pracy i zbierania doświadczenia prowadzą teraz swoje firmy, zarabiają satysfakcjonujące pieniądze, a przede wszystkim - pracują dla siebie. No, poza tym co oddają państwu w daninie.

Gość efjpjpfjpoej
A na przykład zrobienie studiów mgr z innego kierunku, może ekonomia, do tego jeszcze kilka latek doświadczenia a potem ta firma?

Gość a komu ty chcesz doradzać