Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość nie znam się na allegro

Allegro-jak to jest?doradźcie....

Polecane posty

Gość nie znam się na allegro

Wystawiłam aukcję z ciuchami,podałam cenę minimalną 20 zł,jedna osoba wylicytowała za 30 zł.Tyle jest napisane na zakończeniu aukcji.Sprzedawałam 2 identyczne sztuki,ale ta osoba kupiła tylko jedną. Druga nie została wylicytowana i nadal jest napisane-20 zł. Teraz ta kobieta wpłaciła mi tylko 20 zł,a powinna 30 zł.Czy dobrze rozumiem,że to ona oszukuje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nie znam się na allegro
Dzięki,tak myślałam. Jestem dopiero początkująca w aukcjach,do tej pory sprzedawałam tylko na -kup teraz. Dzięki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nie znam się na allegro
Ludzie są naprawdę chamscy. :-O

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość dorotayyyyyyyyyyyyy
Napisz jej,ze musi dosłać 10 zł.Inaczej towaru nie wyslesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fakt, u mnie podobnie wysłałam sprawde playstation, a sprzedający zarzeka się że dostał pustą paczke i mówi że mi ją zwraca. Myśli że dostanie kase i playstation w jednym..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wieśka od cześka
To prawda,pełno cwaniaków na allegro.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nie znam się na allegro
I jak rozwiązałaś sprawę z palystation?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach