Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

spragniona jola

Dlaczego nie jestem akceptowana?

Polecane posty

od prawie roku studiuję z innym rokiem niż dotychczas i mało z kim mogę porozmawiać...praktycznie z nikim...jestem traktowana jak intruz...a jeśli robimy wspólnie jakieś zadanie i ja mam odmienne zdanie co do formy, mimo że ja przy tym nie obrażam nikogo, tylko spokojnie wyjaśniam moje argumenty i pozostawiam innym wolna rękę , to się mnie gnoi i wmawia, że mój wkład do wspólnej pracy jest żaden...nie jestem tu na warunkach, tylko po powrocie z urlopu...o co tym ludziom chodzi?

ciężko sie zbliżyć, jeśli mam ograniczone zaufanie do ludzi... chciałabym umieć nawiązywać kontakty, ale jak czuję się odtrącana, to mi się też odechciewa, ale jednak zazdroszczę duszom towarzystwa

Gość Ewka Plewka
naucz sie sama i nikomu nie daj ściągnąć, jak cie nie lubie to h*** z nimi a jak zrobisz kariere to sie z nich pośmiejesz

masz rację, ale to była z góry narzucona praca grupowa- 10-cio osobowa, zrobiłam 13 slajdów , dziewczyny dodały częśc z nich a na koniec, jak poprosiłam o dopisanie za mnie kilku słów, bo nie miałam tego formatu co one, to one całkowicie usunęły moje slajdy! i ja napisałam, że wyobrażałam sobie to troche inaczej, to odpisała jedna, że komentować bym mogła, gdybym robiła! tą prezentację, a nie że komentuję, a NIC nie zrobiłam

ja nie czytalam, ale zdaniem mojego faceta : jestes zbyt impulsywna i prostolinijna, masz problemy z innymi ludzmi, cala grupa nie moze sie mylic...z wyrazami szcunku_________Damian

Gość Ewka Plewka
W szkole zawsze uważali mnie za kujona, mało osób mnie lubiło, cięzko mi z tym było ale się skończyło. Teraz to ja mam dobrą pracę, ja dobrze zarabiam i uważam że trzeba być dumnym z dobrych wyników w nauce a nie z tego że wszystko udało mi się ściągnąc

Gość Ewka Plewka