Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Wytraciłam pieniądze

Wytraciłam pieniądze

Polecane posty

Jestem studentką pierwszego roku. Moja matka nie żyje a mój ojciec pozwala mi mieszkać w domu, ale mnie nie żywi. W ubiegłe wakacje moja siostra, która mieszka za oceanem, wpłaciła mi 6 tysięcy na moje konto. Powiedziała mi, że 3 tysiące mogę wydać na cały rok, na jedzenie, bilety i książki, kosmetyki. Zbliża się koniec roku akademickiego i moja siostra dziś zapytała ile mi zostało z tych 6 tysięcy. A ja powiedziałam prawdę, że nic mi nie zostało, że wszystko już wytraciłam. Mojej siostrze to się nie podobało, bo miałam wydać tylko 3 tysiące, a ja wytraciłam całe 6. A na co mi poszły te pieniądze?: Nakupiłam sobie książek szkolnych, porobiłam ksera innych podręczników, bywałam w barach na obiadach, zamiast taniej w domu coś upichcić, prywatny dentysta też mnie kosztował. Mogłam nie jeździć na biletach, tylko chodzić na piechotę. Ubieram się tylko w sklepach z używaną odzieżą. Cały pierwszy semestr starałam się zdobyć dobre stopnie z egzaminów, żeby w drugim roku mieć stypendium naukowe, przez cały rok akademicki. Ciekawi mnie tylko ile wy wydajecie na życie, czy te 6 tysięcy które wydałam to jest wielkie wszeteczeństwo? I co mam zrobić, żeby żyć oszczędniej? Czy dopóki będę mieszkać w Polsce to zawsze wszystko będzie takie drogie? Jak żyć w Polsce za grosze?

Gość gosch
idz do pracy to az tak nie boli, ja pracuje i studiuje, i sama oplacam mieszkanie 500 zl na miesiac niby nie az tak duzo, ale skoro nie Ty je zarobilas, to jednak moglabys sie troszeczke bardziej ograniczyc, rente po mamie masz?