Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość dsgrwe4tg

Lol laska na czacie mnie olała bo nie studiuję :D

Polecane posty

Gość dsgrwe4tg

Słuchajcie jaka akcja :D Zagaduję do laski na czacie i gadamy sobie miło i przyjemnie.Po jakimś czasie Ona mi gada że studiuje i takie tam więc pyta co ja robię.Mówię jej że pracuję i chodzę do zaocznego technikum i wtedy Ona mi napisała że w takim razie dziękuje za miłą rozmowę bo Ona szuka ludzi którzy albo studiują albo są już po studiach :D Piszę jej dlaczego ocenia ludzi po wykształceniu, przecież gdyby nie wiedziała dalej że nie studiuję to dalej by ze mną gadała a Ona mi powiedziała że mam spadać :D Boże co za pustak z tej dziewczyny, powiedźcie mi czy dzisiaj większość taka jest czy tylko mi się zdarzyło trafić na taką idiotkę ? :D

Wiesz co to jest mania wyższości ? Właśnie ją miałeś dzisiaj okazję poznac. :)

Gość ytryrtry
bo studiowanie fajne jest

Gość wiesz tak jest z wiekszoscia
niestety kobiety tak maja ze nie chca faceta gorzej wyksztalconego od siebie ... oczywiscie dziala to w jedna strone bo mnostwo jest par gdzie kobita to niewyksztalcona dobrze osoba, a faceta ma wyksztalconego.

Gość _orła cień_
ja ją rozumiem, też poznałam kogoś na forum i okazało się że pracuje fizycznie w jakiejś fabryce, był miły i delikatnie zakończyłam znajomość ale też jestem po studiach i poziom wykształcenia partnera ma dla mnie znaczenie

Gość fdtr5y
Kretynka i tyle.Mam pełno takich koleżanek "studĘtek za 2,50zł" które są tępe jak but ale rodzice kasę dają to studiują bo to w końcu jest dzisiaj modne.

Gość Kassiulllaaa
To niech sobie studiuje głupia pizda i szuka swoich w swoim towarzystwie :D Wkurwiają mnie takie szmaty nieprzeciętnie no ale co zrobić, ciesz się bo przynajmniej widzisz jaka była :D

Gość i widzisz jaki zalosny poziom