Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość asia33333333333333

wspollokatorka i jej chlopak;/

Polecane posty

Gość asia33333333333333

jestem studentka, mieszkam z dziewczyna ktora jest kilka lat mlodsza, mamy oddzielne pokoje. Jak wprowadzalam sie jej mamusia mowila jaka to corka jest grzeczna, ze sie ciagle uczy i NIKOGO nie sprowadza. Na poczatku bylo ok, ale teraz od kilku miesiecy co kilka dni ktos do niej przychodzi siedzi od 14 do 24, laza, smieja sie, a ja mam np na drugi dzien kolokwium. Do mnie tez przychodza znalomi, ale nie siedza calymi dniami i zawsze ja uprzedzam. A ja musialam ja prosic zeby w ogole laskawie mnie informowala ze ktos przychodzi, czasem nawet kogos u niej nocuje. W ten weekend przegiela. Powiedziala w piatek ze przyjdzie do niej zaraz chlopak, mysle ok, niech przychodzi, ale pojechal dopiero w niedziele o 16!!! Siedza w lazience, leja wode i mysla ze nie slysze co tam robia;/ albo pol dnia siedza w kuchni, ze nawet obiadu nie moge sobie zrobic...dzisiaj mam zamiar z nia pogadac, bo przegiela. A moze przesadzam?

Gość jhbnhbn
przesadzasz ona prowadzi normalne zycie a Ty taka sztywniara jestes jak Ci nie pasuje tak bardzo mieszkanie z kims to zarob na kawalerke

Gość gdfkhgjksadh uh rgkdsnzfks
normalna sprawa przezywasz :O

Gość asefsdfsdf
Pewnie, że przesadzasz. Ta dziewczyna prowadzi normalne życie a Ty chyba izolujesz się od świata.

Gość minii
a co zlego jest w tym, ze siedzi z chlopakiem? gorzej jakby sprowadzala tabuny znajomych, ale jeden chlopak? siedza u niej w pokoju nie u Ciebie. Jak mozna miec problem z wejsciem do kuchni kiedy ktos tam jest inny obecny?? boisz sie ludzi czy jak?