Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość solosolo886

SOLARIUM

Polecane posty

Gość solosolo886

w sobote mam wesele i musze sie szybko opalic:-o wczoraj bylam na 7min. myslicie ze jak dzis,jutro i w piatek pojde to wezmie mnie cos. jestem brunetka i szybko sie opalam

Gość sdf78
Kup sobie samoopalacz.

Gość solosolo886
a plamy?

No myślę, że powinny coś dać te 3 dni, pozatym możesz się trochę też w ciągu tych 3 dni na dworze opalić bo słonko pięknie świeci.

Gość fgfdhtrhtyhj
spal;isz sie a nie opalisz idz w czwartek na mocne lampy 10 minut i bedzie ok

Gość solosolo886
słonko fajna sprawe ale jak sie caly dzien w pracy siedzi to nie ma jak:( mysliscie ze sie spale? te 7min mi chyba nic nie dalo wiec pojde jeszcze dzis i tak codziennie wlacznie z piatkiem jestem amatorka opalania na solarium bo ogolnie nie powinnam korzystac ale blada jak sciana jestem a tu wesele za pasem dobrze ze nie moje:D

Ja bym zaproponowala opalanie natryskowe. Sama opalilam sie tak dzien przed weselem mojej siostry. Szybko , bez plam , i zdrowsze niz solarka , nie niszczy skory i fajnie wyglada. Mozesz sobie sama dobrac stopien opalenizny aaa i rownomiernie sie zmywa.

Gość solosolo886
hmmm a na pewno nie zostawia plam itd? bo slyszalam rozne opinie... a jaki to koszt tak mniej wiecej?

Gość w przeddzien nie idz
nie wiem jakie to solarium, bo ja na moim, dalabym sie rade opalic bardzo, nie spalajac sie po dwoch tylko wizytach. A tobie nie radze isc w przeddzien wesela, bo nastepnego dnia bedziesz czerwona. Mysle ze dwa razy spokojnie wystarcza zeby sie ladnie zarumieni, a poza tym, silna opalenizna jest passe.

Gość solosolo886
z tym,ze ja nigdy nie opalam sie na czerwono tylko brazowo... ok w piatek nie pojde... strzezonego pan Bog strzeze:classic_cool:

Gość GLAM TAN