Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

gf

Ankieta- wychowawcy kolonijni

Polecane posty

Witam serdecznie. Jestem studentką pedagogiki opiekuńczo - wychowawczej. Obecnie piszę pracę licencjacką nt. "Trudności wychowawcze w pracy z dziećmi na koloniach". Muszę przeprowadzić badania. Uściślając, zrobiłam arkusz ankiety kilka miesięcy temu na wyjazd na obóz dla dzieci i młodzieży. Pełniłam tam rolę wychowawcy kolonijnego, jednak wypełnionych ankiet jest trochę za mało i nasunęła mi się myśl, że może tutaj znajdą się tegoroczni lub zeszłoroczni opiekunowie kolonijni, którzy z chęcią ją wypełnią. Ankieta nie zawiera wiele pytań i nie jest skomplikowana. Zainteresowanych i życzliwych proszę o napisanie swoich adresów e-mail w celu wysłania niniejszej ankiety lub proszę o kontakt:pati_203@op.pl Ankietę zamieszczam również poniżej więc można wypełnić ją na forum lub skopiować i wypełnioną przesłać drogą pocztową. Z góry bardzo dziękuję. Z wyrazami wdzięczności Patrycja. Kwestionariusz ankiety Szanowni Państwo, Jestem studentką Śląskiej Wyższej Szkoły Zarządzania im. Gen. Jerzego Ziętka w Katowicach. Zwracam się z prośbą o wypełnienie poniższej ankiety. Posłuży ona celom naukowym, na potrzeby mojej pracy licencjackiej pt.: Problemy wychowawcze w pracy z dziećmi na koloniach. Ankieta jest anonimowa, każda szczera odpowiedź jest prawidłowa. Odpowiedzi proszę zaznaczać kółkiem, ankieta jest wielokrotnego wyboru. Bardzo proszę o rzetelne wypełnienie kwestionariusza. 1.Ilu dzieci liczy grupa jaką Pan/i się opiekuje? . 2.Jaki jest przedział wiekowy dzieci? . 3.Płeć Pana/i podopiecznych: a)Chłopcy b)Dziewczęta 4.Moi podopieczni wychowują się w: a)Rodzinie pełnej b)Rodzinie niepełnej c)Domu dziecka d)Placówce wielofunkcyjnej e)Inna placówka opiekuńczo wychowawcza f)Nie wiem 5.Problemy wychowawcze częściej przysparzają: a)Chłopcy b)Dzi