Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Szef28

Szukam Sekretarki/Asystentki do kancelarii w KATOWICACH

Polecane posty

Gość asystentka z pszczyny
Witam Jestem z Pszczyny, obecnie pracuje na stanowisku asystentki. Wcześniej pracowałam na stanowisku specjalisty ds handlu i zajmowałam się ofertami i sprzedażą usług tej samej w firmy. Przed stanowiskiem handlowca pracowałam w administracji magazynu na stanowisku specjalisty ds logistyki gdzie zajmowałam się pracą w systemie gospodarki magazynowej (wysyłka,odbiór towaru itd) Na stanowisku asystentki zajmuję się obsługą centrali telefonicznej, korespondencji wychodzącej i przychodzącej, rozliczaniem kasy firmowej w programie enova. Obecnie studiuję zaocznie filologię angielską. Język angielski poziom komunikatywny. Kurs szkoleniowy: Pozyskiwanie klientów na trudnym i konkurencyjnym rynku. mam 23 lata. Pracuję od 2008r. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Proszę o cv i zdjęcia na kancelaria_prawnicza@onet.eu "prawnicza" piszemy bez przerwy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość asystentka z pszczyny
Można prosić o szczegóły? Jaka to kancelaria w Katowicach?Nazwa, adres ... Rozumie Pan ,że mogą być podejrzenia o wiarygodność, gdyż to publiczne forum a nie portal ogłoszeniowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kornelia 79
Kobieto, opamietaj się, to nie jest taka zwykla praca, a bedziesz sluzyla rowniez ciałem swojemu panu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość asystentka z pszczyny
to gdzie te dane? skoro bzdury;>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wykidajło
Żaden pracodawca nie daje tutaj ogłoszeń. Od tego są konkretne strony... Ludzie opamiętajcie się i nie wierzcie w te głupoty...

Udostępnij ten post