Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość estera1209

Stypendium

Polecane posty

Gość estera1209

Witam Otóż studiuję dziennie ale zamierzam zmienić kierunek; od tygodnia nie uczęszczam na zajęcia. Biorę stypendium socjalne które mam przyznane do końca czerwca i tu pada moje pytanie: Czy w takim wypadku jeśli pobiorę ję do końca a zezygnuję ze studiow będę musiała zwrócić całą kwotę? Proszę kogoś zorientowanego o pomoc.

rozumien ze zmieniasz z dziennych na zaoczne ??? czy ogolnie uczelnie ???

Gość estera1209
a co np gdyby przedstawić zwolnienie lekarskie? choroba uniemożliwiła mi chodzenie na zajęcia?

Gość estera1209
zmieniam po prostu kierunek; jestem/byłąm na 1 roku od następnego zacznę inny ten na który się nie dostałam wcześniej; ale poprawiłam maturę;)

Gość senniczka
ale teraz będziesz studiowała dalej na dziennych tak??

Gość estera1209
tak

Gość estera1209
pytam znajomych i każdy mówi co innego... dlatego szukam kogoś kto jest/był w podobnej sytuacji i da jakąś odpowiedź

idz lepiej do dzialu stypendiow. tam ci lepiej wytlumacza. na kazdej uczelni jest taki dzial. bedziesz miala 100 % pewnosc. lepsze to iz wzrot kasy jak sie dopatrza

Gość estera1209
hmm... czy ten dział stypendiów to to samo co dział ds. bytowych? tam składa się wnioski o przyznanie stypedium

Gość senniczka
wydaje mi się, że nic nie trzeba zwracać.. trzeba by było zwracać wtedy gdybyś całkowicie zrezygnowała ze studiów... stypendium przestaje całkowicie wplywac z dniem Twojej rezygnacji...dopiero gdy zrezygnujesz, a bedziesz dalej pobierac stupednium to wtedy się zwraca...trochę pomotałam...ale chyba zrozumiałas:)

Gość estera1209
no tak; to ryzyko... długo sobie pobrała; i w jakim momencie zrezygnowała ( miesiąc)?

tak. to ten sam dzial. tam gdzie skaladalas podanie tam powinni udzielic ci info na ten temat. powodzenia