Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość fefewfwefwfwefwef

jestem zbyt nieśmiała

Polecane posty

Gość fefewfwefwfwefwef

jestem nieśmiała . niestety . i wiele osób to widzi określając mnie ,,zbyt skromną" czy spokojną nie mam też wiary w siebie nie wiem dlaczego tak jest ,może dlatego że w życiu trafialam na różnych ludzi którzy mi uświadamiali ,że jestem do niczego,a nie byłam na tyle silna żeby nic sobe z tego nie robić ,albo zerwać z nimi znajomość Ludzie mówią ,że jestem ładna . ale ja sie taka nie czuje . facetów często odpycham swoją nieśmiałością bo czasem taki do mnie podejdzie , zagada ,a już wyczuwa moją nieśmiałość co niektórzy podkreślają słowami ,, nie wstydź sie mnie " itd no i potem z takiej znajomosci zwykle nic nie wychodzi bo pewnie myslą sobie ,że jakaś drętwa jestem czy dziwna Studiuję medycynę , cięzki kierunek ,a nie czuję się zbyt zdolna mimo ,że jakoś sobie radzę czasem wpadam w dołki przez te sowje kompleksy , nie mam zbyt wielu znajomych.. paru mam ,ale to mało .. Co mam zrobić? Chciałabym być silniejsza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Potrzebujesz jakiegoś bodźca, który sprawi, że poczujesz się pewniej. Pomyśl i zastanów się, co by Tobie takie coś dało? Jakaś rozrywka (hobby), adorator, łapanie kontaktu wzrokowego z przechodniami, uśmiechanie się do ludzi? Każde małe drobnostki mogą zwiększyć Twoja pewność siebie. Jednak pytanie ode mnie brzmi: Po co? Faceci właśnie lubią takie trochę nieśmiałe, które można otoczyć opiekuńczym ramieniem, poprowadzić. Problem, jeżeli uchodzisz za zbyt wyniosłą - to może być odstraszające.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość fefewfwefwfwefwef
zawsze miałam adoratow jakiś ,ale to nie zbyt podwyższe moja samoocenę .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach