Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość askawespika

nie wypelnienie uslugi - jakie roszczenia

Polecane posty

Gość askawespika

Na dzien matki zamowilam bukiet kwiatow z pewniej internetowej kwiaciarni. Oczywiscie bukiet zostal dostarczony bardzo pozno (o 23.00), ale to jest malo wazne. Zamawilam bukiet sredni - taki jak na fotografii (mial miec okolo 25 kwiatow) ... dostalam bukiet maly - powiem jedno straszny wiecheć! WSTYD mi bylo przed mama :( za bukiet dalam 130 zł, maly kosztuje 90 zl. napisali mi ze zwroca mi 40 zlotych ... no i wlasnie tutaj jest problem. co moge od nich zadac ? Przyslali mi cos czego nie zamawialam! poza tym ten bukiet mial 5 kwiatow - w zyciu za 5 kwiatkow nie dalabym 90 zlotych! Skoro bukiet sredni mial miec ich z 25, to maly powinien miec o polowe mniej ;/ Czego byscie zadaly w mojej sytuacji ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
skoro poczujwaja siedo odpowiedzialności to i tak jest dobrze . Postaraj sie dogadać ,ze dostaniesz od nich boś w rodzju bona na określoną kwotę i ,ze będizesz mogła za to zamówić jakiś następny bukiet za free .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×