Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Rock'nRoll

praca za granicą czy studia w Polsce?

Polecane posty

Gość Rock'nRoll

Witam serdecznie, Jestem na drugim roku filologii ang., studiuję w małym mieście. Znajomy zaproponował mi ostatnio pracę w Walii- jako recepcjonistka w hotelu. Praca jest legalna i co najważniejsze pewna i sprawdzona przez znajomego (razem z żona siedzieli tam kilka lat, wracają bo tu maja dom i czas pomyslec o dzieciach). A ja pojecia nie mam co robic- brac dziekanke i jechac czy tez skonczyc studia i potem pluc sobie w brode ze taka szansa drugi raz mi sie nie trafi? Wiem, ze to dla mnie wielka szansa (zwlaszcza kontakt z jezykiem). Jednak boje sie przerwac studia, ze pootem nie wroce albo nie zechce mi sie konczyc.. No i oczywiscie rodzice, ktorzy radza zebym poczekala en rok, skonczyla studia i wtedy cos poszukala. Co radzicie? prosze o pomoc, bo sama już nie wiem..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość DzoeRabatti
A nie lepiej zapytac sie siebie? Skad my mamy wiedziec o Twoich planach, marzeniach? Przemysl swoje zycie, co chcesz pozniej robic, czy praca recepcjonistki by Tobie odpowiadala. Jedni lubia spokoj, stabilnosc, zabezpieczenie finansowe ... inni lubia wyzwania, konkurencje, ciagly chaos ... nie mam pojecia co Ty preferujesz. A konczyc studia tylko po to, zeby skonczyc ... to troche zasciankowe ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ja byym
ja bym pojechala do pracy,a w miedzyczasie jak sobie znajdziesz juz pokoj i ogarniesz z praca, zaczac chodic po uniwersytetach i sprobowac transferowaqc godziny z poloskiego uniwersytetu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ja pracowalam za najnizsza