Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość jestemnormalnaczystuknieta?

pragnę ślubu - jestem normalna czy mi odbiło?

Polecane posty

Z chłopakiem jesteśmy ponad 2 lata. Ja studiuję mgr, on kończy studia i od jakiegoś pół roku marzę żeby mi się oświadczył. Niestety nie rozmawiamy na takie tematy bo go od razu irytuje, raz spytałam, to się wkurzył (zachowywałam się obojętnie, z dystansu by nie pomyślał, że chce go zmuszać) bo on jest na ślub za młody. Ma dopiero 26 lat, kończy studia ale musi się do czegoś dorobić, tak to nic nie planuje, nie ma żadnych planów, marzeń. Jest taki dziecinny... Ja zdaje sobie sprawę, że na najbliższe dwa lata nic nie nastąpi bo ja za rok kończe uczelnie - jeśli mi dobrze pójdę i nie zostanę po drodze :P ale wiem, że po tym kierunku roboty w zawodzie nie dostane, wiec pojdę do czegoś mniej opłacalnego i inna szkoła lub praca. Smuci mnie fakt, że faceci albo tylko ten nie myśli o czymś takim :( a moze ja jestem stukniętą dziewczyną i staroświecką, co myślicie?

Gość twims
Oj tam, daj facetowi dojrzeć skoro taki dziecinny ;)

Gość marcin84w
a kto to wszystko sfinansuje?

jesteś normalna, ślub jest fajny, ale może niekoniecznie z tym facetem. Rozwód jest juz mniej fajny :P

rodzice panny młodej albo rodzice na pół, zawsze tak było. Zawsze można wziąść kredyt - bo przecież nie będziemy pracować przez całe życie swoje by było nas stać, zawsze mozna wziąść skromny tylko w gronie rodziny :)

ja nie jestem za ślubami po 50 osób i wiecej, to chore tyle pieniędzy wywalać... jednak jak ktoś ma taką potrzebę to pewnie, ze może. Jak już to bym zaprosiła najbliższe osoby z rodziny max 30osób albo cichy skromny ślub, tylko my i swiadkowie plus rodzice.

Gość a czy on w ogóle rozwaza
małzenstwo z tobą? ( nawet w dalszej przyszlłosi? Jak nie to kicha.

Gość MartaKrakow