Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Idealistkaa

Wiecie, mnie już to powoli zaczyna wkur***!!

Polecane posty

Może zacznę od początku. Nie wiem tylko, czy komuś zechce się czytać... Jestem młoda, jeszcze nie studiuję ale niedługo zaczynam. Mam wspaniałą mamę, dla której byłabym w stanie zrobić wszystko. Jest moją przyjaciółką, umie pomagać ludziom. Od ojca odeszliśmy jak bylam bardzo mała, to alkoholik. Zresztą reszta mojej rodziny to sama patologia, mama mówi, że udało się nam wyrwac z tego otoczenia. Mówi, że nie chce, byśmy byli w takiej sytuacji jak ona sprzed lat- ani razu nie usłyszała od matki słowa ''kocham'', reszty nie bede opisywala bo nie bede tu prala rodzinnych brudów... Stara nam sie to zrekompensowac i codziennie kilka razy dziennie mowi, ze nas kocha. A ojciec ? Teraz ma nową rodzinę. Kiedys się często spotykaliśmy z nim (mam brata), jednak obecnie nie mamy z nim żadnego kontaktu, olewa nas po całości, płaci jedynie alimenty. Moim zdaniem to jego żona go buntuje, ale nie chce mi się teraz nad tym rozwodzić. Pół roku temu miałam chłopaka. Super człowiek, inteligentny , czuły, powiedziałabym, że można szukać ze świecą a i tak się nie doszukasz. Niestety rzucił mnie. Nie podał konkretnego powodu. Koniec, nie kocham cię, potrzebuję wolności. Teraz szaleje, łazi po imprezach, bajeruje małolaty... Myślałam, ze nie będę umiała się z tym pogodzić, ale przeszło mi, wiecie, jakoś przeszło. Teraz nic do niego nie czuję. Ostatnio moja najlepsza przyjaciółka, z którą przyjaźnie się od 5 lat, olała mnie. Nie tak wprost, lecz zaczęła kumplowac się z inną naszą koleżanką. Będac w ich towarzystwie czułam się niepotrzebna, traktowana jak piąte koło u wozu. Zwrócmy uwagę, że moja przyjaciółka zna ją koło roku. Tłumacząc mi się powiedziała, że ze mną tematy już się wyczerpały, znamy się jak łyse konie, mamy podobne zd