Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

pestycyda

Przebieg reklamacji laptopa - uzasadnienie?

Polecane posty

Witam wieczorowa pora. Naszla mnie wene na zapytanie o reklamacje sprzetow, a dokladniej laptopa. Gdyby ktos byl zorientowany w temacie, to prosze o pomoc. Z tego co wiem, to po zakupie sprzetu (jakiegokolwiek) mozna w przeciagu 14 dni zwrocic go bez podawania przyczyny. I tu sie pojawil pierwszy problem. Poinformowano mnie, ze "wolami na sklepie jest napisane", ze zwroty nie sa przyjmowane. Odeszlam z kwitkiem (nie bylo wtedy zadnej przyczyny). Po 2 tygodniach pojawil sie problem. Otoz moj "wspanialy" zakup powrzechnie zwany laptopem zaczal niemilosciernie piszczec (w momencie gdy jest ustawiona glosnosc powyzej 50%), na matrycy od czasu do czasu pojawiaja sie paski (ciezko to okreslic). Ogolnie caly system dlugo sie laduje... Po zaniesieniu go do reklamacji znow wrocilam z nim do domu aby zgrac wszystkie dane typu zdjecia na inny nosnik, a od tamtej pory jeszcze nie dotarlam do sklepu. Z poczatku powiedziano mi, ze EWENTUALNIE przy czwartym zgloszeniu moga go zabrac i dac czek o wartosci laptopa do wykorzystania u nich w sklepie (ktory szczerze mowiac niezbyt mnie ratuje). Po kilku tygodniach okazalo sie, ze "szczesliwy" ASUS okazal sie felernym modelem, ktory kazdy jeden ma ta sama wade fabryczna. Czy w tym wypadku wplywa to na przebieg reklamacji?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nie jestem specem
ale wydaje mi się, że to co oni sobie napisali na sklepie nie ma żadnego znaczenia bo przepisy sa ponad to. teraz masz dwa wyjścia. alebo zwrócić się do federacji konsumentów alebo zadzwonić do przedstawicielstwa Asusa w Polsce i z nimi pogadać. ja kiedyś wykorzystałem drugą mozliwośc (z inną firma komputerową) i mi się udało. oni zajeli się sprawa i otrzymałem nowy fabrycznie sprzet.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Spróbuj odpalić przeglądarkę i
Sklep, w którym kupowałaś ten sprzęt ma obowiązek zwrócenia Ci pieniędzy za sprzęt, który u nich zakupiłaś lub zapewnić możliwość zakupu innego sprzętu w ich sklepie (co właśnie Ci zaproponowano). Jeśli sprzęt ma fabryczną wadę to nie powinni Ci naprawiać komputera, a wymienić na nowy lub dać Ci sprzęt o tej samej wartości. W przypadku jakichkolwiek problemów powinnaś udać się do lokalnego rzecznika praw konsumenta. W jakiej firmie kupowałaś sprzęt (media markt, media ekspert) ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Niestety byl to sklep typu Real. Dlatego nie ratuje mnie ich czek... A jesli chodzi o przepisy, to dzis juz wiem, ze moga sobie pisac, ale teraz jest juz za pozno. Teraz chce zrobic cos zeby pozbyc sie tego kiepskiego zakupu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Spróbuj odpalić przeglądarkę i
To, że napisali, że nie przyjmują zwrotów NIE MA ŻADNEGO ZNACZNIA. Nie jest to zwrot, a reklamacja sprzętu niezgodnego z umową. ZAGWARATOWANO Ci, że sprzęt jest sprawny. Okazło się, że nie jest. Zwrot towaru jest czymś zupełnie innym niż reklamacja. "Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży, omówienie" http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?story=139#5

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Spróbuj odpalić przeglądarkę i
Nie jest wcale za późno. Towar jest WADLIWY. Zwrotu faktycznie nie mogłaś dokonać. Zwrot towaru ZGODNEGO Z UMOWĄ możliwy jest (do 10 dni) w przypadku zakupów w necie. W przypadku zakupów w sklepach "stacjonarnych" nie ma obowiązku przyjęcia towaru, zależy to od woli sklepu. Ale jeśli towar jest niesprawny to nie ma znaczenia co powie Ci jakiś cwaniaczek w sklepie. WALCZ O SWOJE :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Spróbuj odpalić przeglądarkę i
Może mieć rok gwarancji. Ale jeśli cała seria jest uszkodzona to mają obowiązek wynikający z ustawy przyjąć lapka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Martva mnie nie interesuje to, ze on jest na gwarancji. Laptop mial rowne 2 tygodnie jak zaczal sie pierniczyc, wiec praktycznie od poczatku. Nowy z palcem w nosie powinien dzialac, a ja od poczatku mam problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Spróbuj odpalić przeglądarkę i
Bo towar jest niezgodny z umową, a Ty się dajesz im oszukiwać. Udaj się do Rzecznika Pra konsumenta. Ja na Twoim miejscu zrobiłbym to danwo. Kiedyś miałem problem z firmą kontrolerską, nie bawiłem się z nimi tylko natychmiast zwróciłem się do RPO skarżąc się na nieprawidłowe działania. Odpuścili natychmiast.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Spróbuj odpalić przeglądarkę i
Po 2 tygodniach, to towar po prostu był niezgodny z umową, ale teraz już tego nie udowodnisz skoro wcześniej nie walczyłaś skutecznie o swoje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
U mnie niestety nie tak latwo to zrobic. Mieszkam za granica, a jezyka nie znam na tyle zeby sie wyklocac. Ewentualnie moge poprosic o to pyskata kolezanke :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tak, tylko o tym, ze to jest wadliwa seria dowiedzialam sie niedawno. Takie moje szczescie w tegorocznych zakupach. Wybitnie mi nie idzie w tym roku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Spróbuj odpalić przeglądarkę i
Tu nie chodzi o pyskowanie ani kłótnie. Powinnaś spokojnie wykazać jakie prawo złamane zostało. Ja się z nikim nie kłóciłemm. Do firmy kontrolerskiej wysłałem jedynie zawiadomienie o skierowaniu sprawy do RPO ze względu na ich nierzetelne działanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Spróbuj odpalić przeglądarkę i
A to w jakim kraju kupowałaś lapka ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Spokojnie, czy niespokojnie. Ubogi jeszcze moj niemiecki. Dziekuje za pomoc. Na pewno sie tym zajme. Milego wieczoru zycze :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Spróbuj odpalić przeglądarkę i
A to kurcze nie wiem jak u nich to działa, ale nie powinno być problemu ze zwrotem niedziałającego sprzętu. Ja kupuje w firmie media expert, jeszcze nigdy nie miałem problemu ze zwrotem nawet myszki za 2 dychy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×