Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość lisvel

jaki prezent powinna dać świadkowa?

Polecane posty

Gość lisvel

mam pewien problem:/ niedługo idę na wesele brata, jestem świadkową i zupełnie nie wiem jaki prezent dać młodym:/ czy jest jakaś zasada ze świadkowie dają inne prezenty czy coś bo ja w tej sprawie jestem zupełnie zielona, mam dopiero 19 lat i nie wiem czy koperta to jest dobry pomysł, pomóżcie, będę bardzo wdzięczna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość lisvel
nikt mi nie pomoże?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Małoszka
Prezentem jest już fakt, że zgodziłaś się świadkować, a co za tym idzie duuużo pomagać, latać, załatwiać i pilnować. Ja np od swojej rodzonej siostry "pocałuj się w dupę" nie usłyszałam i nie dostałam. Swiadkowa poza ogromną pomocą dała ze świadkiem nam kopertę, w niej 300zł. Nie chcieliśmy w ogóle brać, bo naprawdę mieli kupę roboty i to był dla nas najlepszy prezent,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kąpię synka w bąbelkach
podobnie było u mnie. świadkowałam u brata. moja bratowa traktowała mnie jak darmową służącą. 2 dni przed weselem musiałam przyjechać stroić salę, nic jej nie obchodziło że na drugi dzień mam egzamin i muszę się uczyć. Zakazała mi ubierać czarną sukienkę, a na sali byłam na każde jej zawołanie, oczywiście bez słowa "proszę" tylko "zrób to". Po kilku tygodniach powiedziała mi prosto w oczy że jak zajrzała do mojej koperty to myślała że ją szlag trafi bo nie dość że jej się nie zwróciło za mój talerzyk to jeszcze musiała za mnie dopłacić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość EXPERT-TYZA
dwie wariatki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość EXPERT-TYZA