Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
szczesliwamama

klub malucha-szkrabusia :)

Polecane posty

Witam serdecznie Jestem mamą 9cio miesięcznej dziewczynki,obecnie pracuję jako Niania,w związku,iż prgnę więcej czasu spędzać z córką oraz aby wychowywała się wśród innych dzieci, nie rezygnując z pracy postanowiłam niebawem stworzyć dom przyjazny maluszkom takim jak m.in moja córcia zakładając klub szkarabusia. Pracowałam z dziećmi w przedszkolu ucząc tańca jak również jako wychowawca na licznych obozach sportowo-surwiwalowych,oraz jako pilot wycieczek krajowych i zagranicznych dla dzieci i młodzieży, nie traktuję tego jako pracy do której człowiek podchodzi mechanicznie ,praca ta stała się dla mnie satysfakcją widząc zadowolenie na twarzach podopiecznych :) Myślę jednak ,iż największe doświadczenie nabyłam od momentu pojawienia się na świecie mojej córki:) Zwracam się więc do wszystkich zatroskanych i zapracowanych mam oraz tatusiów z pytaniem czy w miejscowości (Sosnowiec i okolice) mieszkają mali odkrywcy ,którzy szukają takiego przyjaznego kącika jaki chciałabym otworzyć w niedalekiej odległości od placu zabaw przy ul.Baczyńskiego, przyjmując pod swój dach dzieci w wieku 6mc-3lat W chwili obecnej jestem na etapie wynajmu dużego domu na ten cel. Dom ma 140m kw , o ogromnym salonie ok.40m kw który ma słóżyć za salę zabaw dla dzieci z wyjściem na taras, 3 pokoje przeznaczone na leżakowanie ,2 łazienki z wc oraz ogród zagospodarowany na plac zabaw.Cała posesja zamknięta. Przewiduję opiekę nawet nocną,jeżeli będzie taka potrzeba (jestem otwarta na propozycje) , ponieważ będę tam zamieszkiwać w jednym z pokoi na piętrze. Dom przejdzie wszystkie potrzebne kontrole (sanepid, straż) Będą gotowane zdrowe zbilansowane posiłki (za dod.opłatą) Będzie możliwość organizacji urodzin,imienin itp Będą organizowane kinder bale:) oraz ugoszczenie Św,Mikołaja w grudniu. Zajączka w Kwietniu it