Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość sjsjdsks

pytanko

Polecane posty

Gość sjsjdsks

Witam. Mam zamiar isc na studia 3 letnie zaoczne. Jestem absolwentka technikum, jeszcze nie wiem czy bede miala zawod bo nie mam wynikow z egz zawodowego po technikum. Zamierzam dopiero po odebraniu tych wynikow zarejstrowac sie w urzedzie pracy jako osoba bezrobotna. Czy mam szanse znalezc chociaz jakis starz w jakims urzedzie np? Nie mam jak narazie zadnego doswiadczenia a szczerze mowiac boje sie troche tych studiow ze nikt nie pojdzie mi na reke z tym zeby miec wolne w weekendy bo wtedy sa studia i bede zmuszona zrezygnowac z nauki. Kontaktowalam sie narazie z ta uczelnia przez e-mail bo chcialam sie dowiedziec czy zjazdy odbywaja sie co dwa tygodnie i dostalam odpowiedz ze jest roznie ale z reguly zjazdy sa prawie co tydzien. Dla mnie to nie jest logiczne wogole bo powinny byc co dwa chyba, z tego co wiem to ludzie tak wlasnie maja, pracuja w tygodniu a co drugi tydzien maja studia, jakies wolne tez sie chyba nalezy. Co wy myslicie o tym wszystkim? Doradzcie mi cos, bo jak narazie po ukonczeniu technikum i matury mam bardzo pesymistyczne spojrzenie na moje dalsze zycie:(:(

Gość sjsjdsks
prosze was piszcie cos

Gość sjsjdsks
Bylabym bardzo wdzieczna za pomocne odpowiedzi z waszej strony. A jeszcze dodatkowo a propo tego urzedu pracy chcialabym was zapytac czy jesli kilka razy zaproponuja mi prace ktora kompletnie nie bedzie mi odpowiadac np sprzataczka to czy oni moga mnie jakos wykreslic z tej listy bezrobotnych i mnie poprostu olac zebym na wlasna reke sobie szukala? Czego najlepiej mam szukac? Chodzilam do technikum : technik ekonomista i chce studiowac zarzadzanie finansami

Gość sjsjdsks