Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Polecane posty

Niestety mój poprzedni temat usunięto, nie mam pojęcia dlaczego, a nie uzyskałam jeszcze satysfakcjonującej mnie odpowiedzi. Chciałabym podjąć pracę w call center, w firmie Synergis. Moje pytanie kierowane jest dla osób, które w call center pracowały, w wyżej wymienionej przeze mnie firmie, bądź jakiejkolwiek innej tego typu. Mam pytanie co do szkoleń: wiadomo, że bez tego pracy nie zacznę. Boję się jednak, że szkolenia będą płatne. Pilnie poszukuję pracy, bo nie mam grosza przy duszy, a więc nie stać mnie na ich opłacanie. Czy szkolenia te w całości opłaca firma w której się zatrudniam?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kafetełłe
podobno to obuz pracy :O

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kafetełłe
poczytaj inne forum i opinie ludzi co tam pracowali

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość fhgrsxh
za zadne szkolenie nie pacisz, pracuje dla tp i oni mi placili za szkolenie jako godziny pracy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość xaas
za szkolenie nic nie płacisz, co najwyżej to oni płacą tobie bo szkolenie jest normalną pracą, jak jest to normalna firma to ci zapłacą, mi wypłacili kasę za szkolenie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wolałabym popełnić
samobójstwo niż prcować w call center :O

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jutro idę na rozmowę w charakterze telemarketera, co prawda nie jest to typowe call center bo firma jest mała i raczej nie znana. Boję się, bo jak będą mi kazali coś sprzedać tak niby na pokaz, to ja tak nie potrafię grać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ja pracowałam krótko dla OFE , nie dość że kasa 1100 za miesiąc to jeszcze oszukują z premiami... nigdy więcej. Z tego co wiem to w innych call centre jest jeszcze gorzej. Chyba wszystko zalezy od motywacji i siły charakteru

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×