Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość printe

Problem z nastolatkiem

Polecane posty

Gość printe

Witam! Mam problem i potrzebuję rady, opisałam całą sytuację ale zajęło to w wordzie 2,5 str i wiem że jak ktoś zobaczy tyle tekstu to tego nie przeczyta, dlatego jeśli jest ktoś komu by się chciało to proszę napisać to wtedy to wkleję. Chcodzi o 15-latka.

Gość Faaaaktycznie.
ja chce przeczytać.

Gość Killme
ja też chcę, jestem nauczycielem i pedagogiem to może coś bym poradziła.Mój mail dorsef@wp.pl

Gość printe