Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Agata25@o2.pl

brak pracy po studiach co robić???

Polecane posty

Gość Agata25@o2.pl

Witam! W czerwcu skończyłam studia chemiczne. Złożyłam CV do 20 zakładów pracy , jest połowa sierpnia i nikt sie nie odezwał.problemem jest pewnie to, ze nie mam doświadczenia, tyle co praktyki na studiach. Myslę o szukaniu pracy nie w zawodzie, np. w sklpeie, w restauracjach jako kelnerka, ale i tu nie mam żadnego doświadczenia. Na studiach nie pracowałam nigdzie, ponieważ choruje na zapalenie jelit i same studia były dla mnie cięzkie, nie dałbym rade tego pogodzić z praca. także pomio 25 nigdzie nie pracowałam.myslicie że uda mi sie w ogóle znależź pracę? nie w zawodzie ale jaka kolwiek???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Agata25@o2.pl
up

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Agata25@o2.pl
nikt nic nie poradzi ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zrób może jakieś kursy czy szkolenia, zarejestruj się w urzędzie pracy to będziesz miała darmowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kaszanakk
pracu w tesco na kasie tez mi problem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość dżordżini armani
no i co teraz nagle ozdrowiałś i możesz iść do pracy? myślisz że praca chemika pomoże ci jakoś w tej chorobie? opary i inne przyjemności?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość jesooooooooooooooooooooooooooo
a w czym się specjalizujesz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość szukać, szukać szukać
w tam zwanym międzyczasie zaczepić się gdziekolwiek, bo z czegoś trzeba życ i szukać nadal. Ja ostanio 15.roku tak szukałam tego, co mnie interesuje pracując gdzieś tam na zlecenie