Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość nie wiem co z tym zrobic

WIRUS "HI" NA FACEBOOKU

Polecane posty

witam, wczoraj dostałam link od znajomego na fb i sciagłam jakiegos flash playera czy cos, miałam trojana ale z tym problemem sobie poradziłam. teraz wogole nie moge wejsc na facebooka, jakby ta strona wgl nie istniała. mogłby mi ktos poradzic co powinnam zrobic?? jestem zielona w tym temacie..

Gość hahahahahahahah
tez do mnie dzis pisal, ale nie otworzylam

ja dostałam ten link od dobrego znajomego niby, skad miałam wiedziec ze to wirus jest. to wie ktos cos o nim???

Gość hahahahahahahah
a nie bylo czegos takiego wanna laugh ? bo znajomi rozmawiaja ze soba raczej po polsku

było dokładnie cos takiego i potem link, skad miałam wiedziec bardzo rzadko jestem na fb, mówiłam ze zielona jestem w tym temacie. to powie mi ktos co powinnam teraz zrobic czy nie bardzo?? moze jakbym wgrała od nowa windowsa to by pomogło?? bo zauwazylłam dziś, ze nie mam kilku plikow systemowych, to pewnie ten trojan mi zdążył wyżreć.

Gość dieta na depresje
musisz zrobic formacik, niestety. a konto na FB najlepiej skasowac, to jest patologia jakas dla mnie. jem - status, jestem na imprezie - status, rzygam - status, sram - status, kopuluję - status. patologia normalnie.

i tak juz wczesniej myslałam o kasacji konta na fb, wkurwiali mnie ludzie tymi wpisami ze zdali prawko, ze ile to wczoraj nie wypili itp, racja patologia troche, juz wole NK

Gość Maa...