Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Myslicielkowa27

Chce sie przeprowadzić w Warszawy....

Polecane posty

Gość Myslicielkowa27

Bardzo chcę... nie wiem tylko jak sie zabrać za szukanie pracy - bo to podstawa. ... ktoś może doradzi?? i z góru dzięki za głupie teksty i durne wypowiedzi. Chce sie przeprowadzić, bo poczułam chęć zmian w swoim życiu. Mimo ze mieszkam w dużym miescie, chce do Wa-wy

Gość Ichbin ichbin
jesteś?

Byłam wczoraj w W-wie i jeszcze mnie głowa boli.. Nie lubię turkotu tego wielkiego miasta, wszędzie samochodyyy, mało parkingów ... Dojeżdżałam do pracy do Waw i wcale mi się nie podobało. Nie chcę tam mieszkać.. Studiuję jedynie tam.. Pracę zmieniłam..

Gość iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
o fuj - naprawdę chcesz się przenieść do Warszawy? Okropność. Jedynie Łazienki są tam niezłe, ale już się rozlatują. Kurde jak ja żałuję, że nie wrzuciłam więcej od tego Kruggera, u którego byłam. Ja chyba wrzuciłam 1 zł, a on wrzucił 2 zł i tyle :( Nie doceniłam tych Łazienek. A było chyba - co tam jeżdzisz jak nic nie wiesz. A oni coś wiedzą? Głupie tłumoki. Mieli się pochwalić jak się w zyciu ustawili DZIECKIEM PONIATOWSKIEGO. Bo tyle wiedzieli, ale reszty nie. Np. miasto wisielców. Bo ja jechałam do miasta wisielców i to logiczne, a oni co - chcieli samobójstwo popełnić, że o mnie stali? Dekle. Ale im dobrze :(