Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

ivaa

Problem z Gruperem! ktos jeszcze?

Polecane posty

Hej! Pytanie do dziewczyn z warszawy ktore kupily kupon na gruper.pl do salonu BELLE EPOQUE (Miedzynarodowa 68) na manicure hybrydowy lub japonski. teraz widze, ze na gruponie mozna kupic w tym samym salonie strzyzenie/modelowanie/farbowanie. PYTANIE: CZY UDALO WAM SIE SKONTAKTOWAC Z TYM SALONEM? Podany na kuponie numer telefonu to numer Osrodka Szkoleniowego ProActiv. (22 616 24 77) a na mail nikt nie odpisuje, nawet mam wyswietlone ze nie zostal odebrany (od 3 dni). ktos tak jeszcze mial? zla jestem bo chcialabym skozystac z tej uslugi, lecz nijak nie moge sie skontaktowac z salonem..... (napisalam juz w tej sprawie do grupera, lecz oni tez od 2 dni milcza!!)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość oszuści ?
a próbowałaś sprawdzać co się mieści pod podanym adresem ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość LKRQLJM3Q2P
Powiem Ci, ze ja notorycznie korzystam z usług grupera, ale tym razem chyba okazuje się, że ten salon to oszustwo :( nie ma takiego w necie:(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość elfiee
ta szkoła i salon to jedno i to samo. musisz zadzwonić pod podany numer, jest właściwy, i czekać na zgłoszenie się recepcji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość pola9009
Wyjaśniła się sytuacja? jak oceniasz zabieg i wykonanie? Wybieram się niedługo do tego salonu na manicure hybrydowy i czytając różne opinie, trochę się obawiam. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość alicjaM.
Witam, ja skorzystałam z kuponu do tego salonu ale na zabieg z kwasami. Zrobiono mi kwas migdałowy, podobno 40% (bo butelki nie widziałam). Pierwsze co mnie zniechęciło, to ogólnie panujący tam chłód. Wszyscy poubierani w grube swetry, ja jestem przyzwyczajona do ciepła w salonie kosmetycznym. Na szczęście Pani przykryła mnie dwoma kocami (niestety brudnymi). Pani nie zmieniła papierowego prześcieradła po poprzedniej klientce, dopiero zrobiło to na moją prośbę. Potem w to prześcieradło wycierała ręce. Lampa z szybką powiększającą była brudna, Pani sporą część była zajęta wyszukiwaniem materiałów budowlanych i rozmowami na gadu gadu. Tak więc ścierała twarz wacikiem a potem klepała w klawiaturę, potem znowu coś robiła a potem znowu do klawiatury. Nie mówiła co robi, jakimi kosmetykami, nie pytała o problemy z cerą. Poczułam że zabieg został odwalony i ma święty spokój. Do tego jeszcze sprzeczki dwóch pracownic z recepcjonistką, naprawdę klienci nie muszą słuchać takich rozmów. To chyba nie jest sposób na "złapanie" nowych klientów. Ja nie polecam, nie wiem skąd na tej ofercie wzięło się kilkuletnie doświadczenie. Będę więc nadal szukać PROFESJONALNEJ i MIŁEJ kosmetyczki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witam :) Ja tez mam problemy z tym salonem kosmetycznym, umawiałam się już na wizyty około pięciu razy i zawsze były one odwoływane. Mojej przyjaciółce, która również posiadała kupon z Grupera udało się umówić na wizytę i... wyszyła z płaczem (przedłużanie i zagęszczanie rzęs + henna). W chwili obecnej napisałam do Grupera o zwrot kosztów, uzasadniłam swoją prośbę czyli brak możliwości umówienia się. Dostałam następującą odpowiedz, że szanowne Panie z salonu BELLE EPOQUE (Miedzynarodowa 68) nie potwierdzają mojej wersji i nie widzą problemu w całej sytuacji ponieważ mają dostępne miejsca. Tu zostały mi wymienione wolne terminy...ale bo tym czego się naczytałam i po relacji swojej przyjaciółki, która miała wątpliwą przyjemność korzystać z usług niniejszego salonu, nie ma opcji ;) Będę starałam się odzyskać pieniądze nie dlatego, że to jakiś ogromny koszt bo 99zł ale dla samej zasady bo to oszustwo i solidna niekompetencja specjalistek - tylko nie bardzo wiem od czego!?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ja również skorzystałam z usług tego salonu. Wizytę odwołano mi dwa razy i recepcjonistka w dniu wizyty chciała to zrobić po raz trzeci. Dzwonlla o godz. 10.05 i pytała,czy mogę przyjść na 11. Byłam umówiona na 15 i nie odpuściłam. Niestety ja robiłam makijaż permanentny ust, który niestety podzieliłam na dwa razy (nie wytrzymałam bólu). Recepcjonistka mówiła wcześniej, że jak klientka nie wytrzymuje bólu to rozkładają zabieg na dwa razy. Toteż tak zrobiłam. Dziewczyna zrobiła mi piękny kontur ust, idealnie dobrała kolor, dokładnie taki o jaki mi chodziło. Umówiłam się kolejną wizytę i niestety dowiaduję się, że ta dziewczyna sie zwolniła i zabrała ze soba dokumentacje klientek. Nowa Pani oczywiście stwierdziła, że dobrze że się zwolniła bo mają cale mnóstwo reklamacji. Nowej Pani nie udało się dobrać koloru do poprzedniego i teraz mam prześwity w konturze, nie mówiąc już o tym, że barwnik kompletnie się nie przyjął. Chcę teraz pójść od tego salonu i domagać się zwrotu pieniędzy za usługę plus koszt znieczulenia stomatologicznego (któremu się poddałam po raz drugi) i koszt leczenia opryszczki. Pozdrawiam i przestrzegam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hej! Wykupiłam na Gruperze kupon na usługi salonu Belle Epoque (na Międzyborskiej 68 w Warszawie). W cenę kuponu miała wejść stylizacja włosów lub strzyżenie + dodatkowo 5 zniżek po 80% na dowolny zabieg. Zacznijmy od tego, że ledwo znalazłam ten salon. Nie było żadnej informacji/banneru/reklamy. Umówiłam się na wizyty manicure i pedicure przez internet. Mogłam wybrać sobie kosmetyczkę. A więc i tak uczyniłam. Umówiłam się do pani Agnieszki na jeden i drugi zabieg. Kiedy przyszłam, byłam tam pierwszy raz. Wydawało mi się w porządku. W nadziei, że punktualnie zostanę przyjęta trochę się przeliczyłam. Umówiona byłam na 10.00 a weszłam do "gabinetu" o 10.30. Gabinet był odrażający, a miejsce do wykonania zabiegu pozostawia wiele do życzenia. Nie mogłam swobodnie oprzeć rąk o stół, bo bałam się, że się zarwie. Przyjęła mnie pani Kasia. Z pozoru miła i kompetentna pracowniczka. Fakt, przy zabiegu miała założone rękawiczki, ale wcześniej nie umyła nawet rąk. Nie wspomnę o szacunku do klienta. Ja jako klientka miałabym obiekcje czy używać telefonu komórkowego, a pani Kasia robiła to bez skrupułów w międzyczasie wycinając mi skórki. Na całe szczęście na pedicure przyszła do mnie pani Agnieszka i z jej usług byłam bardzo zadowolona. Kiedy przyszedł czas fryzury byłam z początku załamana. O godzinie 20.00poprzedniego dnia przed wizytą jeden raz próbowano połączyć się ze mną z salonu Belle Epoque celem odwołania wizyty. Niestety nie miałam jak odebrać. Byłam umówiona na godzinę 9 ponieważ miało to być czesanie na ślub (na szczęście nie mój). Kiedy przyszłam pani recepcjonistki nie było, przyjmowała pani Magda. Poinformowano mnie, że rzekomo próbowano się ze mną połączyć przez cały dzień celem odwołania wizyty. Telefonicznie dyspozycyjna byłam dopiero o 22.00 więc nawet nie śmiałabym oddzwaniać na numer, z którego wcześniej do mnie dzwoniono. Myślałam, że jestem już w kropce, bo z rana fryzjerki nie było. Uparłam się, że muszę mieć zrobioną fryzurę, gdyż nie mogę kiedy indziej wykorzystać kuponu bo akurat tego dnia mam imprezę. A więc do "salonu fryzjerskiego" przyjęła mnie pani Magda. Miejsce do wykonywania zabiegów fryzjerskich pozostawia wiele do życzenia. Fotel na którym siedziałam niczym nie różnił się od tego, który mam przy biurku. Ale pani Magda bardzo ładnie mnie uczesała i za to należą się jej wielkie gratulacje, pomimo że fryzjerką nie jest. Więcej tam nie pójdę, gdyż obsługa jest niemiła, nieprofesjonalna i wg mnie jest brak szacunku dla klienta i jego czasu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×