Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość kochamMarysie

co myslicie o studenach zarządzania?

Polecane posty

Gość kochamMarysie

sam studiuję, ale to ic nie wniosło do mojego życia. Niczego się nie nauczyłem.. przeciwnie, czuję ze cofnąłem się w rozwoju. Zastanawiam się czy nie zrezygnoać i nie pójść na filologię lub chemię.. Chyba ze zacząć 2 kierunek, ale teraz bede juz na 3 roku tego zarządzania........ help ;(

Gość kochamMarysie
nikt nie odpowie??

co do chemii, mam kolege, który właśnie skonczył licencjat i jeśli nie chcesz pracowac w szkole, to masz nieduzy wybór, jesli chodzi o faceta... Bo nie każdego kręci np. praca przy produkcji kosmetyków, w aptece, w laboratorium.. co do zarzadzania... nie sadzę, żeby każdy, kto skonczy ten kierunek, czymś zarządzal.. choć czasami sa niegłupie specjalizacje i wtedy jest jeszcze jako tako..

Gość tylkotylko
a filologia jaka? i co po tej nieszczesnej filologii?

Gość jkhkkllk
lepiej już skończyć zarządzanie na jakieś prywatnej niż np historie,politologie, dziennikarstwo czy psychologie lub sociologie na UJ Większa szansa bo zarządzanie to jednak kierunek ścisły, jestem tam i matematyka i statystyka i finanse, jak komuś chce się uczyć bedzie miał z tego porzytek w przyszłości

Gość Nie ma problemów
Po filiologii można być tłumaczem przysięgłym,takie uprawnienia z 2 -3 języków jakoś by się żyło.Matka śmieje się z siostry,że konczyła to po to,żeby mężem zarządzać.

Gość kochamMarysie
no ja umiem biegle angielski i francuski..

Gość anna_z_dopy
wg mnie żywe gówna 🖐️

Gość dołączę się
a ja właśnie idę na zarządzanie na controlling lub rachunkowośc i się ciesze:p

Gość filolosszzkaa