Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Surface8273645

Schudnę jedząc w ten sposób?

Polecane posty

Gość Surface8273645

Przytyłam 15 kg w 4 miesiące! Poleć znajomym Mam 158 cm wzrostu i ważę 63 kg (wcześniej ważyłam 47). Myślę, że to przez to, że w kwietniu byłam w szpitalu i faszerowali mnie sterydami. Teraz jestem w Anglii, pracuję jako Au Pair (sprzątanie, gotowanie) i tutaj odżywiam się w niżej podany sposób. Do tego codziennie chodzę na godzinne spacery z psami i 3 razy w tygodniu ćwiczę 6 Weidera 1 serię po 6 powtórzeń. Powiedzcie mi proszę, czy mam szansę schudnąć? :( Śniadanie: garść otrębowych płatków +łyżka jogurtu naturalnego Light +1/3 brzoskwini Do tego 100 ml soku z pomarańczy i kawa z odrobiną mleka +słodzik Lunch: garść sałaty +pół puszki tuńczyka w sosie własnym +kukurydza +żółty ser - łyżeczka majonezu albo: garść sałaty +kukurydza +pomidor +żółty ser +seler +pół jajka i łyżeczka oliwy z oliwek z odrobiną soli Itp. Podwieczorek: Mrożona herbata z cytryną i słodzikiem +2 ciasteczka Kolacja: pieczona pierś z kurczaka +pieczone ziemniaki z łyżką oliwy z oliwek +1 ząbek czosnku +odrobina soli albo: grillowany stek +smażona cukinia +odrobina soli albo: 2 mielone +gotowany zielony groszek +odrobina soli

moim zdaniem powinnaś jeść normalnie, ale z umiarem często i małe porcje do tego np. z psem biegaj i schudniesz nie musisz się katować otrębami itd wiem po sobie, schudłam do 53 jedząc często ale mniej

Gość Surface8273645
Jeśli chodzi o te otręby, to są na prawdę smaczne płatki, do tego jeszcze owoce... mniam :) Martwi mnie jedynie ta łyżeczka majonezu do sałatek, ale kurcze, uwielbiam sałatki z majonezem :P No i te 2 ciastka... Próbowałam diety Dukana, ale niestety nie potrafię sobie odmówić owoców i warzyw.