Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość elegant

markowe

Polecane posty

Gość elegant

ponawiam moje pytanie, poniewaz mój pierwszy temat wcieło. Jakie markowe ciuchy męskie polecacie jako kobiety, co Wam sie podoba.

Gość elegant
jednak przez pewien czas nie było go widać :)

Gość elegant
szklana szybo odpowiesz mi na moje pytanie?

Gość elegant
bardziej chodzi mi o cos takiego, ze pokazujecie lub podajecie konkretna nazwę ciucha, o którym mogłybyscie powiedzieć, ze to ciuch dla faceta z klasa, sexy itp.

Gość elegant
więc jakiś gust mają, wiedzą jaki ciuch to obciach a jaki nie, ja tez to wiem, ale chcę poznać zdanie Pań.

Gość szklana szyba
Poza postem z 15:41 te pozostałe to podszywy :D Ale podszyw ma rację, nie odpowiem na pytanie, bo zupełnie nie znam się na modzie, zwłaszcza męskiej.

Gość elegant
"Kup sobie męską spódnicę" to już mam:P

Gość może takie jak
Hugo Boss Armani Calvi Clein Ralph Lauren Cippo Bax ? Markowe i świetnej klasy .(o kasie nie wspomnę)

Gość elegant
mam wszystkie marki, które są uwazane za markowe, ale które podobaja się kobietom??

Tak między Bogiem, a prawdą, co to męską moda?, bo wg mnie jest moda damską i unisex i niema nic innego.

Gość może takie jak
Hugo Boss i Cippo Bax są niezłe Ralpg Lauren taki zbyt sportowy Armani wg mojego faceta pedalski :) a Calvin taki troche pospolity

Gość może takie jak
no mój facet uważa że zbyt obcisły, krępujący ruchy, a facet w tych ciuchach ma babskie ruchy -miękkie kocie ,delikatne :)

Gość może takie jak
a może sieciowy Reporter :) ma fajne kolekcje ,albo Carry -tansze wersje,ciekawe fasony i napewno nie pedalskie :))

Gość elegant
Clippo po za kilokoma wyjatkami jest dla mnie zbyt "krzykliwy" reporter tez niezbyt

Gość fajne ciuchy sa z