Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gfdsffddf

czy socjologia to ciężki kierunek?

Polecane posty

Gość gfdsffddf

Pytam poważnie...chodzi mi o studia zaoczne. Jestem na 1 roku inżynierskich, najprawodopodoniej będe musiała wziąć dzieankę, zaliczać przedmioty z 1 roku + zaliczę jakieś z 2 i chciałabym równocześnie zacząć studiować zaocznie socjologię. Dam radę, jak myślicie? jest sens? Bo te zaoczne chcę mieć jako alternatywę...

Gość gfdsffddf
mam na myśli, że jak z tamtymi mi nie wyjdzie...zawsze coś mogę skończyć, a inne kierunek kiedys podjąć, a nie chcę obudzić się w wieku 30 lat bez studiów (wiem, że one nie są żadną gwarancją ani nic, ale mimo wszystko chcę je mieć)

Gość zalane mieszkanie
socjologia to jeden z najłatwiejszych kierunków, dasz radę :)

Gość gfdsffddf
a jest sens tak robić, myślicie, że to ma ręce i nogi?

Gość gfdsffddf
nie... ja lubię kontakt z ludźmi, chciałabym w jakiejś duzej firmie pracować, w doradztwie etc, a myślę, ze po socjologii mogłabym...czy jakieś szkolenia, a jeśli udałoby mi się skończyć tamte inżyneirskie to już w ogóle marzenie..

To nie lepiej poświęcić czas na ten jeden kierunek i go skończyć? A jeśli masz za dużo czasu (bo wszystko zaliczysz) to mogłabyś przedmioty z następnego roku ciągnąć.

Gość gfdsffddf
ale jeśli nie ogarnę tego 1 roku to muszę te przedmioty na dziekance poprawiać + na pewno wezmę jakieś dodatkowe ale ten drugi kierunek zaocznie tez bym chciała... bo jeśli nie sprawdzę się na tym starym i dalej będę miała problemy, to wtedy 2 lata w plecy i żadnego papierka, a tak to może akurat coś do przodu bedzie i tamten będzie alternatywą...

Gość MmMm ;)