Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość dżekiczan wcina chrzan

jakie oryginalne kwiaty doniczkowe macie?

Polecane posty

Gość dżekiczan wcina chrzan

oryginalne czyli niekoniecznie unikatowe i w ogóle niespotykane, ale też i nie paprocie, szeflery, storczyki itp.

Gość Natka Nadia 123
Ja jestem ogrodnikiem-amatorem i mam wielką kolekcję kwiatów doniczkowych. Po prostu w pewnym momencie swojego życia pokochałam doniczkowce i zaczęłam zbierać. Na szczęście mieszkam w dużym domu i mam dużo miejsca na nie. Ogólnie mam ponad 200 doniczek, ale nie wiem ile dokładnie, przestałam liczyć. Najbardziej kocham kwiaty o ozdobnych liściach. Mam różne kolekcje np. ok. 60 różnych gatunków/odmian hoi, filodendrony, fikusy, peperomie, trzykrotki, trawki itd. Z oryginalnych polecam np. -senecio Rowleyanus - listki jak kuleczki zielone -senecio herreianus - podobny z tym, że kulki są bardziej 'łezkowe' -kalanchoe laciniata - tzw. jelenie rogi -kalanchoe tubiflora -hoya kerrii - liście jak serca -hoya linearis -przeróżne rhipsalisy -platycerium - paprotka łosie rogi -aechmea fasciata -ceropegia Woodii -różne crassule - lycopdioides, rupestris, perforata, ovata variegata, ovata tricolor, ovata Hobbit -portulacaria afra -epipremnum Neon, N'Joy, Marble Queen -scindapsus pictus 'Argyraeus' -streptocarpus Concord Blue -przeróżne peperomie np. prostrata -pilea peperomioides -clerodendrum ugandense -sansevierie np. cylindrica, trifasciata 'Moonshine', trfiasciata 'Golden Hahnii" itd. -epiphyllum curly, epiphyllum anguliger -scilla violacea -geranium graveolens variegata -abutilon green orange -nolina -stapelia, orbea -kohleria -senecio macroglossus aeschynanthus odmiana twister, odmiana rasta itd. itp. Powpisuj sobie te nazwy w Google grafika i sama zobaczysz :)

Gość Mariolekta