Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość jefhfwehb

laptop

Polecane posty

Gość jefhfwehb

Moj laptop zepsul sie i oddalalm go do naprawy, serwis sobie z nia nie poradzil, wiec oddalam go do innego. Tamten stwierdzil,ze diagnoza jest bezplatna,ale musze czekac tydzien.Po tygodniu stwierdzili,ze wskutek dzialan tametj firmy diagnoza byla zmudna, oni nie podejmą sie naprawy i mam zapłacic 70 zł. Uwazam,ze to nie fair. a Wy co sadzicie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość jefhfwehb
Na umowie serwisowej jest info- diagnoza jest bezpłatna, w przypadku kontynuacji naprawy w ich serwisie- w innym przypadku oplata wynosi 50 zł. Skoro powiedzieli,ze go nie naprawia mimo zmudnej diagnozy (stwierdzili ze to wskutek dzialan tamtej firmy) to uwazam ze nie powinni pobierac oplaty. Rece opadają ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość jefhfwehb
Problem w tym ze nie chca naprawic (zapewne nie potrafią)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
W takim razie powołaj sie na ich regulamin i powiedz że jeśli nie oddają Ci laptopa skierujesz sprawę do rzecznika praw konsumenta i pójdziesz na policję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość jefhfwehb
Na razie napisałam im mejla , na którego nie odpisali.Tak też zrobię- dzięki za pomoc!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość jefhfwehb
napisałam tez do rzecznikow z mojego miasta hehe. Niby mała kwota, ale przynajmniej bede miała podstawe do walki z nimi ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×