Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość tekst roku

Jaki jest wasz stosunek do obcych, cudzych dzieci?

Polecane posty

Gość tekst roku

Wiele kobiet pisze, że nie lubią cudzych dzieci, a swoje kochają, bo własne dziecko, to co innego. Jak wasz stosunek do dzieci zmienił się, a może nie uległ zmianie po urodzeniu własnego dziecka? Mnie trochę martwi moja niechęć do dzieci, jak widzę, to wewnętrznie mnie trzęsie ze złości. Drażni mnie płacz, krzyk obcych dzieci, a te za blokiem bym powybijała. W dodatku pracuję jako rejestratorka w przychodni i wymaga się ode mnie, żebym była miła i przyjazna dla dzieci, a nie potrafię, bo nie lubię ich odkąd sięgam pamięcią. Lepiej dogaduje się z dziećmi powyżej 10 roku życia. Własne dziecko urodziłam 3 lata temu i jego0 płacz, wrzask nigdy mnie nie denerwował. Dla mnie moje dziecko cudnie pachnie, a inne śmierdzą. To normalne zachowanie, a może was zalała ciepła fala uczuć w stosunku do cudzych dzieci?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesz, mnie moze nie zalała "fala uczuc" w stosunku do obcych dzieci po urodzeniu cóki ,ale twoje zachowania jakie opisujesz nie sa normalne...teksty, ze "powybijalabys" dzieciaki sa, szczerze powiedziawszy lekko przerazajace:(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mama też 3-latka
bez przesady, to co piszesz, to już trochę chore jest:O mój stosunek do obcych dzieci jest raczej serdeczny i niechęć pojawia się dopiero wtedy, gdy widzę, że obce dziecko jest niemiłe bądź agresywne wobec mojego jakoś do głowy nie przyszłoby mi pisać, że moje dziecko jest cudowne i pachnące, a inne śmierdzą - nie sądzisz, że to przesada pisać w ten sposób??? czy do osób dorosłych też masz taki agresywny stosunek?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach